کد خبر : 1082253 | 24 فروردين 1393 ساعت 16:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: دو بازیکن تیم مس تمارض کردند

مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: در هفته‌های پایانی دو بازیکن ما تمارض کردند که با آنها برخورد می‌شود.

ایرانمنش: دو بازیکن تیم مس تمارض کردند
اکبر ایرانمنش در مورد وضعیت تیم مس کرمان و احتمال خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری از سوی این باشگاه، گفت: من اختیاری برای خرید امتیاز تیم ندارم و از همان کسانی که چنین مسایلی را مطرح می‌کنند سوال بپرسید. باشگاه مس کرمان یک آکادمی فوتبال دارد که بازیکنان را از سن 7 سالگی تا 19 و 20 سالگی پرورش می‌دهد اما این آکادمی هیچ خروجی نداشته است. زیرا مربیانی که به مس کرمان می‌آمدند می‌گفتند که این بازیکنان تجربه لیگ برتری ندارند و استعدادهای فوتبال کرمان شکوفا نمی‌شد. بنابراین دوست داریم در همان لیگ یک از بازیکنان کرمانی استفاده کنیم تا آنها صاحب تجربه شوند و استعدادهای فوتبال‌مان هم شکوفا شوند.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: در همین فصل دو بازیکن تیم ما به بهانه کشیدگی عضله در یکی از بازی‌های حساس هفته‌های پایانی برای ما بازی نکردند. در حالی که مشخص شد آنها تمارض کرده‌اند. باشگاه مس قطعا با این دو بازیکن برخورد خواهد کرد ولی منظورم این است که وقتی بازیکن از شهر کرمان باشد به تیم شهرش تعصب دارد و از این مسایل هم انجام نمی‌دهد. من اسم این دو بازیکن را هم اعلام نمی‌کنم چون نمی‌خواهم با آبروی افراد بازی شود.این کار فرهنگی و اخلاقی نیست.
مدیر عامل باشگاه مس در مورد اینکه چه پیشنهادی برای عقد قرارداد با بازیکنان در فصل آینده دارد، گفت: اولین پیشنهادم این است که برای باشگاه‌ها نیز حق وحقوق قائل شوند و اینگونه نباشد که بازیکن حتی وقتی خود را به تمارض و مصدومیت زد هم بتواند حق و حقوش را از باشگاه بگیرد . باشگاه باید بتواند بر اساس عملکرد فنی بازیکنان بتواند به آنها پول بدهد. نه اینکه وقتی بازیکنی مصدوم شد یا خود را به مصدومیت هم زد پولش را بگیرد. در حال حاضر برخی بازیکنان فوتبال در لیگ برتر ما بیشتر از ورزشکاران خانم مصدوم می‌شوند! اما اگر بدانند فقط در صورت بازی کردن و عملکرد فنی پول می‌گیرند دیگر تمرینات بدنسازی را هم درست انجام می‌دهند و تمرینات کششی مربی بدنساز را به دقت انجام می‌دهند و مراقب خواهند بود که عضله‌ پایشان کش نیاید.

دیدگاه‌ها