کد خبر : 1082298 | 25 فروردين 1393 ساعت 00:02 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی و سپاهان به دنبال پیروزی و صعود

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان عربستانی و قطری خود می‌روند.

تراکتورسازی و سپاهان به دنبال پیروزی و صعود
  تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند. هر دو تیم شانس صعود از مرحله گروهی را دارند. نگاهی به بازی‌های این دو تیم می‌اندازیم؛
الاتحاد عربستان- تراکتورسازی ایران؛ سرخپوشان بدون 6 بازیکن به دنبال پیروزی
تراکتورسازی برای صعود از گروه خود باید تیم الاتحاد عربستان را شکست بدهد. کاری که بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما غیرممکن نیست. سرخپوشان تبریزی اگر بتوانند سه امتیاز این بازی را بگیرند شاید حتی بتوانند صدرنشین گروه خود در این روز شوند. تراکتورسازی در تبریز الاتحاد را در حالیکه 10 نفره بود شکست داد و اکنون الاتحاد به دنبال جبران آن باخت است.
تراکتورسازان در آخرین بازی لیگ برتر توانستند 3 بر یک استقلال را شکست دادند تا با روحیه‌ای خوب راهی عربستان شوند هرچند سرخپوشان برای این بازی حساس شش بازیکن اصلی خود را به همراه ندارند و این مسئله کار تراکتورسازی را سخت‌‌تر می‌کند. حامد لک و کریم انصاری‌فرد در اختیار تیم‌ ملی قرار گرفتند. مهدی کیانی و فرشید احمد‌زاده نیز به دلیل محرومیت و دو اخطاره بودن نمی‌توانند تراکتورسازی را همراهی کنند. محمد ابراهیمی هم از سوی اولیویرا از تیم کنار گذاشته شده و فرشید طالبی به دلیل مصدومیت بعید است در این بازی حضور داشته باشد. با این حال هواداران تراکتورسازی خواهان پیروزی از این تیم هستند. مساوی هم برای تراکتورسازی نتیجه بدی محسوب نخواهد شد و در آن‌صورت به احتمال فراوان صعود تراکتورسازی به روز آخر کشیده می‌شود.


سپاهان ایران - السد قطر؛ زردپوشان به دنبال برد خانگی
تیم فوتبال سپاهان در این فصل در لیگ برتر و جام حذفی دستش به جام قهرمانی نرسید تا هواداران از این تیم دلخور شوند. با این حال سپاهان هنوز در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. البته این تیم اکنون در رده آخر جدول است ولی اگر بتواند السد قطر را سه‌شنبه شکست بدهد امیدهایش برای صعود زنده می‌شود. بازیکنان سپاهان انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه خانگی دارند تنها مشکل آنها بحث ملی‌پوشان است. بعید است سپاهان حاضر شود بدون ملی‌پوشان خود مقابل تیم قطری بازی کند. رائول گونزالس مهاجم سابق تیم رئال مادرید هم به همراه السد به اصفهان نیامده است. زردپوشان اصفهانی در صورت پیروزی در این دیدار شاید بتوانند حتی به صدر جدول هم برسند. به شرط آنکه بتوانند بیش از دو گل به السد بزنند و الاهلی امارات هم مقابل الهلال عربستان متوقف شود. مساوی به معنی حذف سپاهان نیست ولی کار صعودش را به روز آخر و اما و اگر می‌کشاند. بنابراین باید زردپوشان اصفهانی در آخرین بازی خود در خانه در مرحله گروهی به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها