کد خبر : 1082804 | 30 فروردين 1393 ساعت 00:27 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سایپا:شایعه برکناری‌ام را شنیده‌ام

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شایعه برکناری‌ام از باشگاه سایپا را شنیدم اما تحت تاثیر شایعه‌ها قرار نمی‌گیرم.

مدیرعامل سایپا:شایعه برکناری‌ام را شنیده‌ام
  خلیل سپهر سبحانی در مورد وضعیت سرمربیگری فصل آینده تیم سایپا گفت: امیدوارم بتوانیم با فیرات به یک تصمیم مشترک برسیم. او برای استراحت و دیدار خانواده‌اش از ایران رفته و لازم است پس از مراجعتش مسایل را به شکل دو جانبه طرح و سپس برای آینده تصمیم گیری کنیم.
به گزارش فارس، وی در مورد اینکه مگر قرارداد فیرات با سایپا سه ساله نبود؟ گفت: ما برنامه ریزی سه ساله داشتیم و قرار شد که شرایط طرفین سال به سال برای عقد قرارداد جدید بررسی شود.
مدیرعامل سایپا در مورد اینکه چقدر احتمال دارد که خانواده فیرات به او اجازه بازگشت به سایپا را بدهند گفت:‌ بشخصه امیدوارم ولی در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم، ما تمایل داریم که با تثبیت شرایط موجود، همکاری‌مان را با وی ادامه دهیم، ولی نهایتا تصمیم پس ازمذاکرات طرفین مشخص خواهد شد.
مدیرعامل سایپا در مورد اینکه چند درصد ازبازیکنان تیم برای فصل آینده حفظ خواهند شد؟ گفت: عموم بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و ما تمایل داریم که اکثر قریب به اتفاق آنان را حفظ کنیم تا شرایط باثباتی داشته باشیم.
سبحانی در مورد شایعه برکناری خودش از مدیرعاملی سایپا گفت: من هم این مسئله را شنیده‌ام، اما به آنان توجهی نمی‌کنم چرا که نمی خواهم با درگیر شدن دراین دست مسائل فرصت‌های کاری فراروی مجموعه تحت مدیریتم را تحلیل دهم.
سبحانی در مورد اینکه چقدر از عملکرد خودش در فصل گذشته رضایت دارد؟ گفت: با ملاحظه تمام جنبه هایی که طی فصل گذشته دامنگیر باشگاه سایپا بوده ، کسب رتبه بی سابقه هشتم - پس از ینج سال - با بودجه ای که تا یک سوم سالهای گذشته کاهش به خود دیده و نفرات جوان و کمتر شناخته شده ای که کادر و تیم را تشکیل می دادند، نشان از یک توفیق نسبی دارد . البته همه ما این توفیق را ناشی از لطف و عنایت خداوند می دانیم.
مدیرعامل سایپا افزود: فصل گذشته با اصلاحاتی که در سبک بازی و مدرن کردن نوع آن دنبال کردیم سبب شد جوانان شایسته ای از سوی سایپا به چرخه فوتبال ملی وارد شوند تا در طول فصل بازیهای پرطراوت و تماشاگر پسندی را از تیم به تماشا گذاریم. در حال حاضر با هدف برنامه ریزی برای فصل بعد، در حال آسیب شناسی کارهایمان هستیم.
وی در مورد میزان مبلغ پرداخت به بازیکنان گفت: ما تا کنون 60 درصد از مبلغ قرارداد را به کادر و بازیکنان پرداخته ایم، 10 درصد دیگر نیز طی روزهای آینده پرداخت می شود و ما بقی هم ازحساب و کتاب پایان فصل به آنان داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها