کد خبر : 1093917 | 10 اردیبهشت 1393 ساعت 00:14 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جزینی:نمی‌توانندبزرگی کشتی‌فرنگی راهضم کنند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دوستان در فدراسیون کشتی فرایندی که خودشان کلنگ آن را زدند، قبول ندارند و به آن پایبند نیستند و تنها در مورد کشتی فرنگی اجرا می‌شود.

جزینی:نمی‌توانندبزرگی کشتی‌فرنگی راهضم کنند
رسول جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص انتقاداتی که به عملکرد فرنگی‌کاران در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود، گفت: همه می‌دانند با چه تیمی به این مسابقات رفتیم و نیازی به توضیح بیشتر نیست، اما سؤال من این است که آیا مرگ فقط برای همسایه خوب است؟
وی ادامه داد: دوستان در فدراسیون کشتی فرایندی که خودشان کلنگ آن را زدند (انتخابی)، قبول ندارند و به آن پایبند نیستند و حالا هم شاهدیم تنها در مورد کشتی فرنگی اجرا می‌شود. خادم به عنوان کسی که خودش مبدع این قانون بوده است به قانون خودش عمل نمی‌کند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بدتر از همه این است که کسانی را در رأس کشتی فرنگی قرار دادند که سال‌ها نشان دادند این کاره نیستند و به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند کشتی فرنگی است. این افراد تنها هزینه‌های اضافی برای فدراسیون دارند و هیچ سود دیگری ندارند. چطور در فدراسیونی که این همه بدهکار است راننده اختصاصی در اختیار آقایان قرار می‌دهند و خرج روزانه به آنها می‌دهند؟
جزینی با بیان اینکه اگر بنا کارنامه موفقی نداشت، این صحبت‌ها قابل قبول بود، گفت: آن زمان هم این ایرادات وارد بود، اما دیدیم منجر به نتیجه‌ای تاریخی در ورزش ایران شد. باید به بنا اجازه دهیم تفکرات خودش را پیاده کند اگر ناموفق بود آنچه دوستان می‌گفتند درست بود. در مدتی که بنا نبود چه بلایی سر کشتی فرنگی آمد؟ با تیم اصلی دوم آسیا شدیم. خیلی از کشتی‌گیران تنها به خاطر محمد بنا به اردوها بازگشتند و تنها محض وجود او بود که در اردوها حاضر شدند.
وی افزود:‌ گذشته از این مربیان رده‌های سنی را طوری چیدند تا فضا را برای بنا تنگ کنند تا به خواسته خود که ناخواسته بنا را آوردند، برسند. همه می‌دانند فدراسیون کشتی با تکلیف وزیر و به خاطر پایگاه مردمی‌ بنا مجبور به بازگرداندن او شده است و می‌دانستند او بدون کشتی نمی‌تواند زندگی کند. فدراسیون از این موقعیت استفاده کرد و کسانی را در راس کشتی فرنگی قرار داد که بازدهی ندارند و تنها به مصالح خودشان فکر می‌کنند.
جزینی در خصوص بازگشت رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی به ایران و عدم همراهی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای کسی که داخل کار باشد، ملموس است و تبعیض را احساس خواهد کرد. چون رئیس فدراسیون از سبقه کشتی آزاد به کشتی فرنگی نگاه می‌کند، باید چنین برخوردهایی صورت گیرد؟ آقایان نمی‌توانند بزرگی کشتی فرنگی را هضم کنند و آن را مانند سال‌های دور ضعیف و کوچک می‌بینند.

دیدگاه‌ها