کد خبر : 1094001 | 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی مقدم: یاوری فرافکنی می‌کند

مربی تیم پیکان تهران می‌گوید محمود یاوری با حرف‌هایش فرافکنی می‌کند.

کرمانی مقدم: یاوری فرافکنی می‌کند
در کنفرانس خبری قبل از دیدار فجر شیراز و پیکان تهران فرهاد کاظمی شرکت نکرد اما دستیار او مرتضی کرمانی مقدم با حضور در این نشست و گفت: آقای کاظمی به خاطر برخی مشکلات نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند.
وی در ادامه درباره بازی فردای این تیم مقابل فجر شیراز اظهار کرد: مطمئنا فردا با قدرت به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم با پیروزی به لیگ برتر صعود کنیم. شما اگر بازی رفت را هم دیده باشید ما برای کسب پیروزی به میدان رفته بودیم اما متاسفانه این گونه نشد.
وی درباره اتهامی که یاوری به بازیکنان نفت مبنی بر وقت‌کشی وارد کرده بود، گفت: صحبت در این مورد در شأن آقای کاظمی و همین طور تیم پیکان نیست. ما همه حرف‌هایمان را در زمین می‌زنیم. شما اگر دقت کرده باشید ما در بازی رفت در یک صحنه روی یک ضد حمله فرصت گلزنی داشتیم اما چون بازیکنان آن‌ها روی زمین افتاده بود آقای کاظمی دستور دادند که توپ را به بیرون بزنند تا به وضعیت بازیکن مصدوم رسیدگی شود.
وی درباره مشکلات داوری که در چند هفته گذشته برای تیم پیکان به وجود آمده نیز گفت: از ابتدای فصل مشکلات داوری وجود داشت. در بازی فجر نیز این قضیه نمایان‌تر شد. در برنامه 90 نیز درباره یک صحنه مشکوک داوری که به ضرر تیم ما گرفته شده بود نیز صحبت شد. البته ما به نظر داوران احترام می‌گذاریم و داوران انسان‌های بزرگی هستند.
وی در مورد اینکه تا این لحظه هم هنوز نام داور بازی فردا اعلام نشده است گفت: در بازی رفت نیز نام داور را دیر اعلام کردند و ما هم تا این لحظه نمی‌دانیم در بازی فردا چه کسی داور بازی خواهد بود اما ما کاری به این مسائل نداریم و به کسب نتیجه فکر می‌کنیم.
کرمانی مقدم در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به صحبت‌هایی که در هفته گذشته مبنی بر تماس‌ یک دلال با بازیکنان فجر شیراز مطرح شده بود، اظهار کرد: مسئولان فجر نباید بدون مدرک صحبت کنند. آن‌ها می‌توانند با مدرک صحبت کنند. به نظر من نباید آقای یاوری هم درباره این مسائل حاشیه‌ای صحبت کند چون ایشان به دنبال فرافکنی هستند. اگر این گونه باشد پس من هم می‌گویم با بازیکنان ما هم تماس گرفته‌اند اما چون مدرک ندارم نمی توانم اثبات کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که فصل بعد فرهاد کاظمی در پیکان خواهد ماند یا خیر، گفت: قرارداد ایشان در آخر این فصل به پایان می‌رسد و هیچ چیز برای فصل بعد مشخص نیست اما در صورتی که تیم به لیگ برتر صعود کند، آقای کاظمی مشکلی برای کار در لیگ برتر ندارد.
کرمانی مقدم در ادامه در اظهار نظری جالب در مورد مدیرعاملی رحیمی در باشگاه پرسپولیس گفت: ایشان مدیری قوی هستند و مطمئنا می‌توانند به موفقیت برسند.

دیدگاه‌ها