کد خبر : 1094103 | 12 اردیبهشت 1393 ساعت 10:25 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هم در لیسبون و هم در تورین بهتر از یووه بودیم

سرمربی بنفیکا پس از رسیدن به فینال لیسبون تاکید کرد تیمش در مجموع 2 دیدار بهتر از یوونتوس بوده است.

هم در لیسبون و هم در تورین بهتر از یووه بودیم
بنفیکا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه یوونتوس به تساوی بدون گل دست یافت تا به لطف پیروزی دو بر یک در دیدار رفت جواز حضور در فینال را کسب کند.
این تیم فینال سال گذشته را به چلسی واگذار کرد اما در این فصل بار دیگر شانس آن را دارد که بتواند جامی را به ویترین افتخارهای باشگاه اضافه کند.
به گزارش فارس، خورخه خسوس در مورد این دیدار گفت: بنفیکا به فینال رسید زیرا در طول دو دیدار تیم بهتری نسبت به حریف بود. هم در لیسبون و هم در تورین بهتر از یوونتوس بودیم. یووه تیم خوبی است اما بنفیکا از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت. ما پیروزی دیدار رفت را در جیب‌مان داشتیم و در این دیدار مجبور بودیم تمامی حرکت‌های آنها را کنترل کنیم تا مانع از گلزنی‌شان شویم. باز هم می‌گویم، به خاطر اینکه تیم برتری نسبت به یوونتوس بودیم موفق به حضور در فینال شدیم.
این دیدار هرچند گلی نداشت اما سه بازیکن از زمین مسابقه اخراج شدند. انزو پرز آرژانتینی با دریافت کارت قرمز در دقیقه 67 از حضور در فینال محروم شد. لازار مارکوویچ هم به خاطر درگیری با میرکو ووچینیچ از یوونتوس و اخراج از مسابقه اجازه حضور در فینال را ندارد.
خسوس در این زمینه هم گفت: به خاطر اینکه یوونتوس در این دیدار نیاز به گل داشت و همواره حمله می‌کرد می‌دانستم که چنین رخدادهایی در جریان مسابقه اتفاق خواهد افتاد. از سوی دیگر می‌دانستیم که باید آرامش‌مان را حفظ کرده و کنترل خودمان را از دست ندهیم. ما نمایش فوق العاده‌ای داشتیم زیرا با 9 بازیکن مقابل بازیکنانی چون کارلوس توز، فرناندو یورنته و پابلو دنیل اسوالدو ایستادگی کردیم.

دیدگاه‌ها