کد خبر : 1104509 | 15 اردیبهشت 1393 ساعت 16:07 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

آشتیانی: برخی برای ماندن دستبوسی می‌کنند

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: دولت تدبیر و امید باید برای یکبار هم که شده با مدیر عاملی که از بیت المال این همه بدهی ایجاد کرده برخورد کند و بگوید این بدهی را از جیب پرداخت کند تا اینقدر راحت با منابع بیت المال برخورد نشود.

آشتیانی: برخی برای ماندن دستبوسی می‌کنند
امیر رضا واعظ آشتیانی روز گذشته طی کنفرانسی خبری مدعی شده بود که کمپ مرحوم ناصر حجازی متعلق به استقلال نیست؛ در مقابل علی فتح الله زاده این اظهارات واعظ را کذب اعلام کرد و گفته بود " دماغ واعظ آشتیانی سوخته و من دیگر کاری از دستم برای او بر نمی آید. لطفا به آتش نشانی زنگ بزنید تا او را خاموش کند." صبح امروز واعظ آشتیانی مدیر عامل پیشین استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا در واکنش به اظهارات فتح الله زاده گفت: بهتر است وقتی انسان حرفی می زند حرفش مستند باشد، من اگر حرفی می زنم برای حرف های سند و مدرک دارم. اشاره به شخص خاصی نمی کنم اما مردم ادبیات افراد را می شناسند و بهتر از هر کدام از ما قضاوت می کنند. کسی که منطق نداشته باشد خودش را به در و دیوار می زند، وقتی می گویم فوتبالمان تبدیل به لودگی شده همین است؛ من با سند و مدرک حرف زدم اما می بینم که اینطور جواب می دهند.
وی در پاسخ به این سوال که " اگر صحبت های شما اینطور تفسیر شود که واعظ آشتیانی قصد بازگشت به استقلال را دارد که این اظهار نظرها را می کند " پاسخ شما چیست؛ گفت: بارها گفته ام و باز هم اعلام می کنم بنده هیچ علاقه ای برای بازگشت به فوتبال ندارم. افرادی که دنبال منافع شخصی هستند دست و پا می زنند که در فوتبال باشند؛ من مشغول کار اجرایی هستم و کمبودی ندارم که بخواهم برای حضورم در ورزش تلاش کنم.
واعظ آشتیانی افزود: بارها شنیده ام که می گویند واعظ با دولت ارتباط برقرار کرده و با فلان مقام نشست و برخواست می کند تا به مقامی برسد این در حالی است که من هیچ وقت ارتباطاتم را به این منظور برقرار نکرده ام، فردی هستم که با افراد مختلف دوستی دارم و دیدار با دوستانم دلالت بر لابی گری برای حضور در ورزش نمی کند. افرادی که این حرف ها را می زنند می خواهند خودشان را معروف کنند، این جمله از افراد حاضرند برای حضور در ورزش مقابل دوربین دستبوسی کنند و برای حضور دیگران را به راحتی و بدون سند و مدرک تخریب می کنند.
مدیر عامل استقلال در ادامه درباره انتخاب هیئت مدیره استقلال و مدیر عامل آینده این تیم اینگونه اظهار نظر کرد: بحث ما ورود افراد صرفا ورزشی نیست بلکه بحث مدیریت کلان است. اگر مدعی حرفه ای شدن هستیم باید مدیری روی کار باشد که مدیر و مدبر باشد نه اینکه با ادعا وارد عرصه شوند اما باشگاه را ورشکسته تحویل دهند. انتخاب ها باید براساس لیاقت باشد و مدیری روی کار بیاید که حوزه وظایف خودش را بشناسد.
وی ادامه داد: مدیریت ورزش ما ضعف دارد مثلا در کدام مبحث مدیریت ورزش در دنیا گفته اند که مدیر عامل باید بازیکن جذب کند، از چک شخصی استفاده کند و دنبال مباحث فنی باشد؟ ما در ورزش حرف های دنیا کمیته های مربوط به هر موضوعی را داریم که این کمیته های پیگیری کار را می کنند نه اینکه مدیر عامل مثلا خودش به بازیکن بگوید به تیم ما بیا. در فوتبال مضحک ما این مسائل عادی شده و متاسفانه همین مسائل به فوتبال ایران ضربه می زند.
مدیر عامل سابق استقلال درباره مدیر عامل آینده استقلال در پایان گفت: نمی توانم اسم ببرم که چه کسی روی کار بیاید اما هر فردی مدیر عامل می شود باید نظارت روی کار او دقیق باشد و کسی قانون را به نفع خودش تفسیر نکند. الان استقلال و پرسپولیس حجم زیادی از بدهی دارند اما مدیر عامل قبلی پاسخگوی بدهی ها نیست، دولت تدبیر و امید باید برای یکبار هم که شده با مدیر عاملی که از بیت المال این همه بدهی ایجاد کرده برخورد کند و بگوید این بدهی را از جیب پرداخت کند تا اینقدر راحت با منابع بیت المال برخورد نشود.
روز گذشته واعظ آشتیانی طی کنفرانسی خبری با ذکر دلایلی گفته بود که کمپ ناصر حجازی بر خلاف حرف های علی فتح الله زاده مربوط به استقلال نیست.

دیدگاه‌ها