کد خبر : 1105580 | 26 اردیبهشت 1393 ساعت 11:15 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده: ژاپن برای خراب کردن بازی آمده بود

عضو تیم ملی فوتسال گفت: در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ژاپن برای خراب کردن بازی ما آمده بود.

حسن‌زاده: ژاپن برای خراب کردن بازی آمده بود
علی اصغر حسن‌زاده با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی آسیا اظهار داشت: بچه‌های تیم ملی بعد از عید تمرینات خوبی را پیگیری کردند. من به همراه طیبی در روسیه حضور داشتیم اما شنیده بودیم بچه‌ها در ایران تمرینات خوبی را سپری می‌کنند. تیم ملی با ازبکستان بازی دوستانه خوبی داشت و پس از آن با حضور در روسیه بازی خوبی را پیگیری کرد و پس از آن در ویتنام حضور پیدا کردند.
وی در ادامه گفت: فدراسیون روسیه برنامه ریز خوبی انجام داده بود تا قهرمان شود و آنها هزینه می‌کنند و با برنامه ریزی که دارند بهترین‌های دنیا در لیگ روسیه حضور پیدا کردند. آنها هزینه می‌کنند تا لیگ‌شان پیشرفت کند تا سرانجام با لیگ خوبی که دارند تیم ملی خوبی داشته باشند. ما در لیگ ایران 26 بازی داریم اما آنها در لیگ روسیه 40 تا 45 بازی انجام می‌دهند.
حسن‌زاده در ادامه اظهار داشت: قرارداد ما دوساله است که یک سال آن سپری شده و یک سال دیگر باقی مانده است و با مدیران باشگاه صحبت‌هایی داشتیم در مورد تمدید قرارداد اما باید به پیشنهادات دیگر نیز توجه کنیم.
لژیونر فوتسال ایران در ادامه گفت: ما بازی اول مقابل اندونزی را خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم به آن بازی یک دیدار تدارکاتی نگاه کنیم. به اعتقاد من در بازی‌های مقدماتی عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نحوه بازی ما تیمی بود و همه کارشناسان به این موضوع اشاره کردند ما در طول بازی‌ها همه چیز رادر اختیار داشتیم. در نیمه نهایی هم همین طور بود. در فینال ژاپن برای بازی کردن نیامده بود و آنها برای خراب کردن بازی ما آمده بودند. ما در دو اتفاق گل خوردیم اما اختیار بازی در مجموع دست ما بود. به اعتقاد من روز، روز ایران نبود.
حسن‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: به اعتقاد من وقتی بازی به پنالتی کشیده می‌شود از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. چرا که پنالتی 50 به 50 است.
وی در مورد اینکه آیا غیبت نظری تاثیری در نتایج کسب شده داشت یا خیر، گفت: من یک بازیکن هستم و در حیطه من نیست که در مورد غیبت بازیکنان نظر بدهم. کادر فنی باید در مورد این موضوع اظهار نظر کند.
حسن‌زاده در واکنش به این سؤال که آینده فوتسال ایران را چطور می‌بینید، گفت: جوانگرایی تیم ملی در اینده جواب خواهد داد فکر می‌کنم با یک برد و باخت در مورد یک تیم نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. به اعتقاد من بازیکنان باید محک بخورند و تجربه کسب کنند. بنده از مردم ایران غذرخواهی می‌کنم که در مسابقات آسیایی نتوانستیم قهرمان شویم و در اتفاقاتی که رخ داد بازی‌ها را واگذار کردیم. حق‌مان باخت نبود امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها