کد خبر : 1106061 | 30 اردیبهشت 1393 ساعت 15:38 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم بارسلونا در رأس فهرست خرید یوونتوس

بانوی پیر قصد دارد مهاجم شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا را به سری A برگرداند.

مهاجم بارسلونا در رأس فهرست خرید یوونتوس
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که در صدد است مذاکراتی را با باشگاه بارسلونا برای جذب الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا انجام دهد.
به نقل از تسنیم، سانچس یکی از بازیکنانی است که رسانه‌های اسپانیایی چندی پیش او را جزو بازیکنان مازاد بارسلونا معرفی کردند و مدعی شدند که وی در تابستان نیوکمپ را ترک خواهد کرد. باشگاه بارسلونا تاکنون هیچ واکنشی مبنی بر نادرست بودن این خبر نشان نداده است و علاوه بر آن چند تیم از جمله یوونتوس هم نسبت به جذب سانچس ابراز علاقه کرده‌اند که این موضوع احتمال خروج او از جمع آبی‌واناری‌پوشان را افزایش داده است.
جوزپه ماروتا در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما الکسیس سانچس را می‌خواهیم. او بازیکن تراز اولی است که در بارسلونا شایستگی و توانایی‌هایش را ثابت کرده است و مطمئناً تمام تیم‌های بزرگ از داشتن بازیکنی مانند او خوشحال خواهند شد. من هم این واقعیت را که یوونتوس به جذب او تمایل دارد، انکار نمی‌کنم.
ماروتا درباره شانس یووه برای جذب سانچس که به واسطه دوران حضورش در اودینزه از فوتبال ایتالیا شناخت خوبی دارد، اظهار داشت: او فعلاً بازیکن بارسلوناست اما هر بازیکنی قیمتی دارد. برای جابجا شدن یک بازیکن میان دو تیم علاوه بر موافقت رؤسای تیم مبدا، خواست خود بازیکن هم بسیار مهم است.
تمایل یوونتوس به جذب سانچس در شرایطی است که او تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها