کد خبر : 1117891 | 19 خرداد 1393 ساعت 11:26 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: دوست داریم با شمسایی ادامه دهیم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: منِ باشگاه‌دار هم اگر در حین لیگ، تیمی بازیکنم را به صورت قرضی بخواهد این کار را نمی‌کنم، حالا هم از دیگر تیم‌ها نمی‌توانم توقع همکاری داشته باشم.

دبیری: دوست داریم با شمسایی ادامه دهیم
افشین دبیری در مورد تغییراتی که بعد از اعلام کناره‌گیری وحید شمسایی در راس کادر فنی این تیم ایجاد می‌شود، اظهار داشت:‌ من فردا (سه‌شنبه) به تهران می‌آیم، گرچه شمسایی اعلام کرده به خاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند دیگر ما را همراهی کند اما با توجه به زحماتی که وی برای تیم ما کشید و منجر به قهرمانی‌مان در لیگ برتر شد، برای او ارزش زیادی قائل هستیم و دوست داریم همچنان با او ادامه دهیم، به همین دلیل فردا باز هم با او صحبت خواهیم کرد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: به عنوان جایگزین شمسایی، ما خوراکچی و سفال‌منش را در نظر داریم. ترجیح ما این است که این دو در کنار هم کار کنند چون هر یک توانمندی‌هایی دارند. سفال‌منش یک مدرس و مربی خوب است، خوراکچی نیز تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و روی او به عنوان سرمربی نظر داریم. گزینه‌های دیگری هم مد نظرمان هستند که تا 25 خرداد تکلیف کادرفنی‌مان را مشخص می‌کنیم تا بعد از آن با نفرات فصل قبل‌مان تمدید قرارداد کنیم. به دنبال جذب دو سه نفر هم هستیم.
مدیرعامل باشگاه دبیری با اشاره به همکاری باشگاه فرش‌آرا برای انتقال قدرت بهادری به دبیری، تصریح کرد:‌ همکاری مسئولان فرش‌آرا واقعا جای قدردانی دارد. آنها با نگاهی خوب و با توجه به اینکه ما امسال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستیم، با ما در زمینه انتقال بهادری همکاری کردند،‌ حالا توافق با باشگاه ایجاد شده و فقط با بهادری تلفنی صحبت کرده‌ایم و در مورد مسائل مالی باید صحبت بیشتری با هم داشته باشیم. ما چهار سهمیه لیگ برتر داریم و فکر نمی‌کنم با این شرایط دیگر نیازی به جذب بازیکن خارجی باشد.
افشین دبیری با انتقاد از کمیته فوتسال به دلیل عدم موافقت با استارت لیگ 93 بعد از جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: گرچه قبلا چنین اتفاقی رخ داده بود و افتخاری هم گفته بود که از نماینده ایران در این رقابت‌ها حمایت خواهد کرد اما عملا ما همکاری‌ای از جانب آنها ندیدیم. آنها به نامه درخواست ما برای آغاز لیگ فصل آینده بعد از جام باشگاه‌ها جواب مکتوب ندادند اما شفاهی اعلام شد که آغاز مسابقات از 16 مرداد است. به این شکل هیچ تیمی به ما در زمینه بازیکن کمکی کمک نخواهد کرد. منِ باشگاه‌دار هم اگر در حین لیگ، تیمی بخواهد بازیکنم را به صورت قرضی به آنها بدهم این کار را نمی‌کنم، پس حالا هم از دیگر تیم‌ها نمی‌توانم توقع همکاری داشته باشم.

دیدگاه‌ها