کد خبر : 1118211 | 22 خرداد 1393 ساعت 12:05 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

هاسبه:

می‌توانم 90 دقیقه مقابل ساحل عاج بازی کنم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن اعلام کرد که برای بازی در ترکیب اصلی تیمش مقابل ساحل عاج در اولین دیدار جام‌جهانی آماده است.

می‌توانم 90 دقیقه مقابل ساحل عاج بازی کنم
ماکوتو هاسبه اعلام کرد که برای اولین بازی تیمش مقابل ساحل عاج در رقابت‌های جام‌جهانی آماده است. هاسبه دیدارهای دوستانه ماه ژوئن مقابل کاستاریکا و زامبیا را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داد.
به نقل از فارس، بازیکن 30 ساله در نیمه دوم پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل قبرس در اواخر می به میدان رفت اما اعلام کرد که می‌تواند 90 دقیقه کامل مقابل ساحل عاج به میدان برود؛ کاری که از نوامبر تاکنون در هیچ یک از دیدارهای تیمش انجام نداده است.
 وی اظهار داشت: مشکلی نیست و من در تمرینات به صورت کامل شرکت کرده‌ام. مطمئنا این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد اما من برای بازی کردن آماده‌ام.
هاسبه در ژانویه از ناحیه زانو مصدوم شد و سپس دو عمل جراحی انجام داد. وی هنوز نتوانسته 90 دقیقه کامل به میدان برود. وی که در ماه ژوئن از نورنبرگ به اینتراخت فرانکفورت منتقل شد، ادامه داد: ساحل عاج در خط حمله قدرتمند است اما از طرف دیگر کمی در خط دفاعی سست هستند. هر دو تیم هجومی هستند و من فکر می‌کنم تیمی که بیشترین تمرکز را داشته باشد، می‌تواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.
ژاپن در دیدار مقابل زامبیا سه گل دریافت کرد و اولین گل در دیدار مقابل کاستاریکا نیز وارد دروازه ژاپن شد. هاسبه خاطرنشان کرد: همان طور که مربی گفت؛ آنچه که مقابل زامبیا کم داشتیم، تمرکز بود و اکنون در حال کار کردن بر روی آن هستیم.

دیدگاه‌ها