کد خبر : 1128445 | 24 خرداد 1393 ساعت 12:58 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نیجریه: آماده دیدار با ایران هستیم

استفان کشی می گوید نیجریه کاملا آماده دیدار با ایران است.

سرمربی نیجریه: آماده دیدار با ایران هستیم
سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه که باید دو روز دیگر شاگردانش را به مصاف تیم ملی ایران بفرستد در تازه‌ترین مصاحبه خود، اظهار کرد: تقریبا در نقطه‌ای که می‌خواستیم قرار داریم. اولین بازی به سرعت فرا می‌رسد و بازیکنان هم همه چیز را آن طور که ما می‌خواهیم پیش می برند. زمانی که بازی با ایران فرا برسد ما باید آماده باشیم.
به نقل از ایسنا، کشی درباره نگرانی‌هایی که بابت مشکل گلزنی نیجریه وجود دارد، گفت: بله! من هم قبول دارم که در بازی‌های دوستانه در این بخش مشکل داشتیم، این چیزی است که ما باید به شدت روی آن کار ‌کنیم. تمرین‌های زیادی برای گلزنی انجام داده‌ایم و امیدوارم در بازی‌ها، بازیکنان آن طور که باید عمل کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه از بهبود مصدومیت بازیکنان آسیب دیده این تیم خوشحال است: از این که همه بازیکنانم آماده بازی با ایران هستند خوشحالم، اما از این که اچی جیله به دلیل مصدومیت دیگر در کنار ما نیست ناراحتم. او یکی از بهترین بازیکنان ما بود. با این حال جوون به جای او در ترکیب ما قرار گرفته و سایر بازیکنان هم به او کمک می‌کنند که با تیم هماهنگ شود.
تیم ملی نیجریه امروز صبح (شنبه) هتل محل اقامت خود را به سمت "کوریتیبا" ترک کرد. دیدار تیم‌های ملی ایران و نیجریه ساعت 23:30 روز دوشنبه در "کوریتیبا" برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها