کد خبر : 1128467 | 24 خرداد 1393 ساعت 15:48 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

میکل: کارمان را جدی می‌گیریم

هافبک تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرد که هم‌تیمی‌هایش بازی در جام‌جهانی را جدی خواهند گرفت.

میکل: کارمان را جدی می‌گیریم
جان اوبی میکل بر این باور است که نیجریه در مسیر درستی برای کسب موفقیت در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل قرار دارد. عقاب‌ها در پنج دوره از 6 دوره گذشته رقابت‌های جام‌جهانی حضور داشته‌اند و در سال 1994 و 1998 توانستند از مرحله گروهی صعود کنند.
به نقل از فارس، میکل در این باره اظهار داشت: این اولین حضور من در رقابت‌های جام‌جهانی است. می‌خواهم مطمئن شوم که با آمدن به برزیل موفقیتی کسب می‌کنیم. نمی‌توانیم تنها به خاطر بالا بردن تعداد حضورمان در مسابقات شرکت کنیم بلکه می‌خواهیم عالی کار کنیم.
وی ادامه داد: همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم. همه ما می‌دانیم که چه می‌خواهیم و امیدوارم که مسابقات خوبی داشته باشیم. می‌دانیم که قهرمان آفریقا هستیم و مردم از ما انتظار دارند که کارمان را عالی انجام دهیم تا نماینده خوبی برای قاره آفریقا باشیم. کمی فشار بیشتری بر روی ما قرار دارد اما این فشار را دوست داریم. دوست داریم قهرمان آفریقا باشیم.
هافبک تیم ملی فوتبال نیجریه خاطرنشان کرد: ما کارمان را عالی انجام می‌دهیم. هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم. به خوبی خودمان را آماده می‌کنیم. نتیجه دیدار اسپانیا مقابل هلند نشان داد که هر چیزی ممکن است؛ بنابراین باید مطمئن شویم که بازی را جدی می‌گیریم و عملکردی عالی به نمایش می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها