کد خبر : 1149249 | 29 خرداد 1393 ساعت 11:48 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نعمت‌پور دوبنده تیم ملی را از دست داد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از غیبت طالب نعمت‌پور وی دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی از دست داد.

نعمت‌پور دوبنده تیم ملی را از دست داد
احد پازاج در خصوص غیبت طالب نعمت‌پور در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: نعمت‌پور قرار بود در این مسابقات شرکت کند اما دلیل غیبت او مشخص نیست. من فعلا حرفی برای گفتن ندارم اما با توجه به قوانین تیم ملی نعمت پور فرصت حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را از دست خواهد داد.
به نقل از تسنیم، وی در خصوص غیبت بشیر باباجان‌زاده عنوان کرد: باباجان‌زاده در تمرین این هفته دچار ضرب‌خوردگی شد و پایش را گچ گرفت و به همین دلیل در مسابقات حاضر نشد و غیبت وی موجه است. باباجان‌زاده می‌تواند پس از رفع مصدومیتش بار دیگر تلاش کند و دوبنده تیم ملی را به دست آورد. با این حال شرایط و ضوابط خاصی را در این خصوص تنظیم خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ارتباط با حضور برخی از فرنگی‌کاران کشورمان در اوزانی بالاتر از وزن خود خاطرنشان کرد: حضور در وزن بالاتر با هماهنگی کادرفنی بوده است. در صورتی که یک کشتی‌گیر در وزنی بالاتر اول شود می‌تواند دوبنده تیم ملی را به دست آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم ملی را از دست خواهد داد. فرشاد علیزاده هم از این قاعده مستثنی نیست و وی تنها در شرایطی که در 80 کیلو اول شود می‌تواند دوبنده وزن 75 کیلوگرم را بر تن کند.

دیدگاه‌ها