کد خبر : 1149691 | 31 خرداد 1393 ساعت 23:08 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

محصص: باختیم ولی سربلند بودیم

کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی کشورمان با وجود شکست مقابل آرژانتین سربلند از زمین بیرون آمد.

محصص: باختیم ولی سربلند بودیم
 مرتضی محصص درباره دیدار ایران و آرژانتین که با شکست یک بر صفر ایران در ثانیه‌های پایانی نیمه دوم همراه بود، گفت: فکر می‌کنم این بازی نشان دهنده نظم و انضباطی بود که سرمربی ایران در طول 3 سال کار کردن با تیم ملی ایران به وجود آورده بود و حاصلش را در این بازی دیدیم. بازیکنان ما همدل بودند و همبستگی داشتند.
به گزارش تسنیم، وی افزود: کاملا مشخص بود که برنامه ایران به چه صورت است؛ آنها در 20 دقیقه اول اجازه دادند که آرژانتین روی دروازه ما بیاید و چشم به ضد حملات داشتند. در این بازی مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شدیم. اگر باختیم باید امتیاز را به مسی بدهیم که با هوش فوق‌العاده خود توانست دروازه ایران را باز کند. ما شکست خوردیم ولی سربلند از زمین بیرون آمدیم. حتی اگر مقابل بوسنی هم نتیجه نگیریم، سربلند هستیم.
کارشناس فوتبال ایران در ادامه گفت: سایت‌های مختلف همه از این بازی تعریف کردند و حتی یورونیوز که علاقه زیادی به فوتبال آسیا ندارد گفته که فوتبال ایران حداقل باید به تساوی در این بازی دست پیدا می‌کرد.
او با اشاره به گل مسی گفت: مسی فرصت زیادی در این بازی نداشت و دلیلش هم تمریناتی بود که تیم ملی داشت و با شناخت از مسی بازیکنان به زمین رفتند. کی‌روش از افرادی مانند شجاعی و نکونام بهره برد که تجربه حضور در لالیگا را داشتند و هر 2 در زمان حضورشان عملکرد خوبی داشتند.
محصص با اشاره به اینکه باید از تیم ملی باید انتظار معقول داشت گفت: ما نباید انتظار بسیار زیادی داشته باشیم یادمان نرود که زمانی می‌گفتیم مقابل کره برای صعود به جام جهانی مشکل داریم اما حالا مقابل آرژانتین بازی کردیم و انتظار داریم که این تیم را شکست دهیم و حتی تا فینال برویم. با وجود اینکه شروع خوبی داشتیم و حتی با اینکه بر اثر اشتباه داور شکست خوردیم باید انتظار منطقی را داشته باشیم و هنوز شانس این را داریم که مقابل بوسنی نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها