کد خبر : 1149704 | 31 خرداد 1393 ساعت 23:45 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی: دی‌ماریا وقت تلف می‌کرد

هافبک تیم فوتبال ایران گفت: داور در این مسابقه تمرکز نداشت و پنالتی ما را هم نگرفت.

حقیقی: دی‌ماریا وقت تلف می‌کرد
 رضا حقیقی پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین در جمع خبرنگاران گفت: شرایط ما خوب بود اما در لحظات پایانی بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده است. موقعیت‌های ما اگر از آرژانتین بیشتر نبود ولی خطرناک‌تر بود. همه بازیکنان از شکست حسرت خوردند و ناراحتند. ما می‌توانیم مقابل بوسنی موفق شویم.
وی در مورد پنالتی که داور صربستانی برای ایران نگرفت گفت: من خودم در آن صحنه پشت دروازه بودم و مشغول گرم کردن بودم و صحنه را به خوبی دیدم. مدافع آرژانتینی مرتکب خطا روی دژاگه شد و پنالتی واضحی بود، اما داور تمرکز لازم را نداشت و حتی چند بار توپ به او اصابت کرد که به ضرر ما بود. همه اشتباهاتش به ضرر ایران بود و شاه‌گل اشتباهاتش هم پنالتی بود که نگرفت.
هافبک تیم ملی در مورد اینکه در نیمه دوم برای برد رفته بودیم گفت: همیشه نیمه اول برای تیم‌هایی که تجربه کمتری دارند سخت‌تر است. در نیمه دوم، با اعتماد به نفس بهتری بازی کردیم، زیرا شرایط برای ما عادی شده بود و می‌توانستیم پیروز شویم و به خودباوری رسیده بودیم. بعد از گل هم دیدید که آرژانتینی‌ها چقدر خوشحالی کردند و همه آنها وارد زمین شدند، حتی دی‌ماریا وقت تلف می‌کرد.
حقیقی در مورد شانس صعود ایران گفت: هنوز  برای صعود شانس داریم و البته باید از نظر روحی و روانی و بدنی ریکاوری شویم تا خودمان را برای بازی با بوسنی آماده کنیم.

دیدگاه‌ها