کد خبر : 1149833 | 01 تیر 1393 ساعت 16:13 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

خدابنده‌لو: به کاپیتانی فکر هم نمی‌کنم

مجید خدابنده لو هافبک پیکان فصل پیش جزو نفراتی بود که به صعود این تیم به لیگ برتر کمک زیادی کرد.

خدابنده‌لو: به کاپیتانی فکر هم نمی‌کنم
 خدابنده لو فصل گذشته کایتان پیکان بود و بازی های خوبی برای این تیم انجام داد. بعد از حضور رحمتی در پیکان حرف و حدیث هایی در خصوص بازوبند کاپیتانی این تیم در لیگ چهاردهم بوجود امد که گفت و گوی کوتاهی با این بازیکن داشتیم:
*با حضور رحمتی حرف و حدیث هایی در مورد بازوبند کاپیتانی مطرح شده فصل پیش تو کاپیتان بودی در این فصل هم بازوبند را می بندی؟
اول یاید بگویم از حضور سید مهدی رحمتی در پیکان خیلی خوشحال هستم چون تیم ما قدرتمند تر می شود و به او خوشامد می گویم.آقا مهدی آنقدر بزرگ است که من به خودم اجازه نمی دهم در این مورد حرفی بزنم.
*اما تو قدیمی ترین بازیکن پیکان محسوب می شوی؟
من به این مساله فکر هم نمی کنم و به خودم اجازه نمی دهم در مورد کاپیتانی حتی فکر کنم. امیدوارم رحمتی در پیکان هم موفق شود و واقعا می تواند به تیم ما کمک کند.
*شرایط پیکان را چطور می بینی؟
خیلی خوشحالم به لیگ برتر امدیم. به هر حال این تیم ریشه دار است و فصل بعد می خواهیم یک تیم قدرتمندتر داشته باشیم. جو صمیمی و یکدستی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
*هدف خودت برای فصل آینده چیست؟
می خواهم اول در پیکان بازی های درخشانی انجام دهم و به تیمم کمک کنم.به تیم ملی هم فکر می کنم و حضور همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا یکی از اهداف من است و می خواهم جزو نفرات اعزامی باشم.

دیدگاه‌ها