کد خبر : 1150862 | 08 تیر 1393 ساعت 10:16 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری فیزیکی برزیل و شیلی در رختکن

یک گزارش منتشر شده حکایت از این نکته دارد که در فاصله بین دو نیمه بازی برزیل - شیلی، میزبان مسابقات رفتار زننده‌ای با تیم میهمان داشته است.

درگیری فیزیکی برزیل و شیلی در رختکن
شب گذشته تیم ملی برزیل به سختی توانست از پس شیلی برآید. بعد از آنکه دو تیم در وقت معمول و اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در این بخش، جولیو سزار، دروازه‌بان با تجربه برزیل به کمک تیمش آمد و زردپوشان را از حذف نجات داد.
البته برزیل خارج از میدان مسابقه نیز بر شیلی غلبه کرده بود!
اگر ادعاهای کسانی که نزدیک به اتفاق روی داده بودند، صحت داشته باشد، بایستی گفت میزبان رفتار منطقی و در شان یک میزبان را نداشته است.
چون وقتی 45 دقیقه نخست بازی به اتمام رسید و بازیکنان دو تیم خواستند به رختکن بروند، «فرد» بازیکن خط حمله برزیل به سمت «گری مدل» بازیکن شیلی رفت و با وی درگیر شد.
بعد هم گفته شد در رختکن رودریگو پایوا، مدیر بخش رسانه‌ای برزیل وارد این دعوا شده و به شدت با بازیکن شیلیایی برخورد فیزیکی کرده است.
*چه اتفاقی افتاد؟
در راه رفتن به رختکن همانگونه که گفته شد، «فرد» بعد از این که مقابل «مدل» ناتوان نشان داد، با وی درگیری پیدا کرد و پایوا، مدیر رسانه‌ای برزیل نیز در این دعوا شرکت کرد و حتی با مدل و پینلا درگیر شد.
در این ارتباط «ماریا خوزه»، مدیر رسانه‌ای شیلی عنوان کرد: ‌متاسفم برای تیمی که میزبان مسابقات است. مدیر رسانه‌ای‌شان با بازیکن ما کتک‌کاری کرده است.
اما پایوا نسبت به این حرف و ادعا واکنش نشان داد: این یک زد و خورد از هر دو طرف بود. فقط من در آن سهیم نبودم. پینیلا به سمت من حمله ور شد و من هم فقط از خودم دفاع کردم.
*گناه به گردن میهمان افتاد
مدیر رسانه‌ای تیم میزبان معتقد است که تمام این دعواها از طرف شیلیایی‌‌ها بوده است. وی افزود: از طرف آنها کلام‌های زشت زده شد و بعد هم برخورد فیزیکی کردند. در واقع این آنها بودند که جنگ و دعوا را شروع کردند و فحاشی کردند.
لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز به صورت ضمنی به این موضوع اشاره کرد و گفت: من تربیت درستی دارم اما وقتی مرتب به من حمله شود،‌ بدیهی است که رفتارم تغییر می‌کند.
اسکولاری افزود: این اتفاق مثل جنگی کنار زمین بود. هیچوقت ما در این جور مسائل دخالت نمی‌کنیم اما باید از خودمان دفاع کنیم...

دیدگاه‌ها