کد خبر : 1151149 | 10 تیر 1393 ساعت 09:41 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

عضو رسانه‌ای برزیل از یک بازی محروم شد

عضو رسانه‌ای برزیل به دلیل مشت زدن به بازیکن شیلی از حضور در یک بازی جام‌جهانی محروم شد.

عضو رسانه‌ای برزیل از یک بازی محروم شد
رودریگو پایوا، مأمور رسانه‌ای برزیل به دلیل درگیری با مائوریسیو پینیلا، بازیکن شیلی توسط فیفا از حضور در یک مسابقه محروم شد. این اتفاق بین دو نیمه در تساوی یک بر یک شیلی و برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی رخ داد که میزبان موفق شد در بلوهوریزنته در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.
یکی از سخنگویان فیفا روز گذشته اعلام کرد که پایوا از حضور در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی برزیل مقابل کلمبیا محروم شده است. وی همچنین ادامه داد که کمیته انضباطی این مسئله را بررسی خواهد کرد تا در صورت لزوم محرومیت وی را افزایش دهد.
پینیلا در توئیتر عصبانیت خود را از پایوا و مسئولان برگزاری مسابقه اعلام کرد و نوشت: آقای رودریگو پایوا، عضو رسانه‌ای برزیل با مشتی که بدون دلیل در تونل به من زد، به من توهین کرد. فیفا نمی‌تواند این توهین را نادیده بگیرد. فیفا باید به صورت جدی با این مسئله برخورد کند.
وی ادامه داد: لوئیس سوارز با گاز گرفتن حرفه خود را با خطر روبرو کرد و یک عضو رسانه‌ای با مشت زدن به صورت. فیفا چه عملکردی خواهد داشت؟ من از فیفا توقع دارم که تنبیهی برای رودریگو پایوا در نظر بگیرد که نمونه باشد؛ همان طور که برای سوارز این کار را انجام داد. این قضیه جدی‌تر از گاز گرفتن سوارز است.

دیدگاه‌ها