کد خبر : 1151161 | 10 تیر 1393 ساعت 10:34 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوبی میکل: نباید احساس بدی داشته باشیم

جان اوبی میکل می‌گوید نیجریه نباید از عملکرد خود در جام جهانی ناراحت باشد.

اوبی میکل: نباید احساس بدی داشته باشیم
ها‌فبک با تجربه تیم ملی نیجریه پس از حذف این تیم از جام جهانی که با شکست دو بر صفر مقابل فرانسه رقم خورد، اظهار کرد: صادقانه می گویم فکر نمی‌کنم که ما باید احساس بدی داشته باشیم. به نظر من تورنمنت خوبی داشتیم و روز گذشته هم نشان دادیم که تیم نیجریه چه توانایی‌های دارد. حتی مقابل تیم‌های بزرگ جهان.
به نقل از ایسنا، او ادامه داد: فکر می‌کنم که از ابتدای بازی عالی بازی کردیم تا زمانی که گل اول را خوردیم. از آن لحظه به بعد باید اقرار کنم که کمی امیدمان را از دست دادیم. نتوانستیم به بازی برگردیم، اما هیچ کدام از این‌ها نباید عملکرد درخشان ما را از یاد همه ببرد.
میکل در ادامه گفت: ما دقیقا می دانستیم که در خط دفاع باید مقابل یک تیم قوی مثل فرانسه چگونه بازی کنیم و مهم‌تر از آن زمانی بود که توپ را در اختیار داشتیم و از حمله کردن به سمت دروازه‌ حریف ترسی نداشتیم. حتی موقعیت‌های خوبی داشتیم که از فرانسه پیش بیفتیم، اما اشتباهاتی رخ داد. چه می‌شود کرد؟ باید این باخت را فراموش کنیم و به زندگی ادامه دهیم.
ها‌فبک ملی‌پوش چلسی درباره تقابل خود با پوگبا در میانه میدان گفت: واقعا یک دوئل باور نکردنی بود. زمان‌هایی از بازی می‌شد که من فکر می‌کردم او خسته شده است، اما او به کارش ادامه داد و گل نخست را به ثمر رساند. فکر می‌کنم در پایان بازی خیلی هم خسته نبود، اما در کل در میانه میدان تقابل خوبی داشتیم.

دیدگاه‌ها