کد خبر : 1151861 | 15 تیر 1393 ساعت 11:58 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین نعمت‌پور مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان جانشین طالب نعمت‌پور در وزن 85 کیلوگرم را مشخص کرد.

جانشین نعمت‌پور مشخص شد
پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ طالب نعمت‌پور در مسابقات جام جهانی و محرومیت 2 ساله این قهرمان جهان یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پر کردن جای خالی طالب نعمت‌پور است. البته حضور مجتبی کریم‌فر و قهرمانی وی در مسابقات انتخابی سبب شده تا کادرفنی کمی خیالش از بابت این وزن راحت باشد اما احد پازاج و همکارانش همچنان در تلاشند تا گزینه‌ای مناسب برای این وزن پیدا کنند.
در ابتدا گمان می‌رفت که حبیب‌الله اخلاقی بار دیگر به وزن سابق خود یعنی 85 کیلوگرم بازگردد اما جا افتادن اخلاقی در وزن 80 کیلوگرم سبب شده تا کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی به دنبال تدبیری اساسی برای این وزن باشد.
در این بین شنیده‌ها حاکی از این است که کادرفنی تیم ملی قصد دارد داود عابدین‌زاده را بار دیگر به وزن سابق خود بازگرداند. عابدین‌زاده پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی به مدال طلا و نقره دست یافته و در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز در وزن 98 کیلوگرم نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند. با وجود این طی تمرینات اخیر تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی عابدین‌زاده سخت در تلاش است تا وزن خود را کاهش دهد.
از سوی دیگر با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی و کم تجربگی کریم‌فر بعید نیست که چنین اتفاقی رخ دهد و عابدین‌زاده به یک وزن پایین‌تر بازگردد. به هر شکل در حال حاضر عابدین‌زاده گزینه اصلی جانشینی نعمت‌پور در وزن 85 کیلوگرم است مگر اینکه نتواند شرایط لازم برای کشتی گرفتن در این وزن را پیدا کند.

دیدگاه‌ها