کد خبر : 1151873 | 15 تیر 1393 ساعت 13:49 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرتونگن: هلند، آرژانتین را حذف می‌کند

مدافع تیم ملی بلژیک معتقد است رؤیای آرژانتینی‌ها برای کسب سومین قهرمانی‌شان در جام جهانی با قبول شکست برابر هلند در مرحله نیمه نهایی برباد می‌رود.

فرتونگن: هلند، آرژانتین را حذف می‌کند
یان فرتونگن، دفاع چپ تیم ملی بلژیک که شب گذشته (شنبه) همراه با دیگر بازیکنان این تیم برابر آرژانتین تن به شکست یک بر صفر دادند و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 بازماندند گفت عملکرد آلبی سلسته را در حدی نمی‌بیند که بتواند قهرمان رقابت‌ها شود و حضور این تیم در مرحله بعدی با شکست برابر هلند به پایان خواهد رسید.
به نقل از تسنیم، فرتونگن اظهار داشت: به نظر من این آرژانتین در نیمه نهایی مقابل هلند شکست می‌خورد و فینال نمی‌رسد. من واقعاً‌ اینگونه فکر می‌کنم. هلند تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. این تیم همیشه در حفظ توپ خونسرد است و بازی‌اش آنقدر کیفیت دارد که بتواند آرژانتین را حذف کند.
بلژیک امسال برای اولین بار بعد از سال 1986 در مکزیک، به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه پیدا کرد اما با این حال فرتونگن حسرت موقعیتی را می‌خورد که تیمش برای پیشروی در جام بیستم از دست داد.
وی تصریح کرد: مطمئناً‌ صعود از مرحله یک هشتم نهایی بعد از 28 سال در ما حس رضایت ایجاد کرد اما من فکر می‌کنم که این بلژیک می‌توانست از این هم بالاتر برود. برای من حس ناامیدی از نرسیدن به نیمه نهایی جام جهانی بیشتر از احساس غرور به خاطر رسیدن به یک چهارم نهایی است.

دیدگاه‌ها