کد خبر : 1151972 | 16 تیر 1393 ساعت 11:42 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گارای: برای رسیدن به رویا می‌جنگیم

مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید او و هم تیمی‌هایش رویای حضور در فینال جام جهانی و بالابردن جام را دارند و برای رسیدن به آن نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

گارای: برای رسیدن به رویا می‌جنگیم
یم ملی فوتبال آرژانتین عملکرد خوبی در جام جهانی 2014 برزیل داشته است و توانسته به نیمه نهایی صعود کند تا در صورت پیروزی برابر هلند به فینال صعود کند.
ازکیل گارای مدافع آلبی سلسته می‌گوید که او و هم تیمی‌هایش تنها به قهرمانی در برزیل فکر می‌کنند. او در گفت‌وگویی که با رسانه‌های آرژانتینی داشت گفت: مهم چگونه بازی کردن برابر هلند نیست بلکه مهم این است که در این دیدار حساس به پیروزی برسیم و جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. برای رسیدن به رویای خود که قهرمانی در برزیل است نهایت تلاش خود را خواهیم داشت. انگیزه زیادی برابر هلند داریم چرا که می خواهیم بعد از مدتها به فینال صعود کنیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم. می‌خواهیم برابر هلند هم همچون پنج بازی قبلی خود پیروز از میدان خارج شویم تا شانس خود را برای قهرمانی در فینال آزمایش کنیم.
او ادامه داد: در شرایط کنونی صرف نظر از بازی خوب یا بد مهم کسب پیروزی است چرا که همیشه تیمی که خوب بازی می‌کند به پیروزی نمی‌رسد. تنها و تنها به پیروزی برابر هلند فکر می‌کنیم چرا که بی صبرانه در انتظار رسیدن به رویای خود هستیم و برای محقق کردن آن نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.
مدافع بنفیکا در پایان سخنان خود گفت: پیروزی برابر بلژیک ما را شارژ روحی کرد اما هنوز دو بازی حساس دیگر پیش‌روداریم.هنوز راه طولانی در پیش داریم. دیدار بسیار سختی برابر هلند داریم اما به توانایی خود ایمان داریم و براین باوریم که می‌توانیم جواز صعود به فینال را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها