کد خبر : 1152066 | 17 تیر 1393 ساعت 04:04 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

شعار سایپا؛ کسب افتخار به شرط سازندگی است

سبحانی: با پرداخت‌های بی‌بندو بار مخالفم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: پول هم داشتیم، تزریق بی‌ضابطه و پرداخت بی‌بند و بار را برای تیم و باشگاهم تجویز نمی‌کردم.

سبحانی: با پرداخت‌های بی‌بندو بار مخالفم
خلیل سپهر سبحانی در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم سایپا گفت: به لطف خدا کارها به خوبی در حال انجام است و تصور می‌کنم تنها باشگاهی باشیم که قرارداد بازیکنان و کادر فنی را به طور کامل ثبت کرده‌ایم.
وی در مورد اینکه از وضعیت نقل و انتقالات در لیگ برتر رضایت دارد، گفت: بر پایه اصول و سیاست‌های کاری وهمچنین توان مالی‌مان عمل کرده‌ایم و روی هم رفته کار را رضایت‌بخش می‌بینم.
مدیرعامل سایپا در مورد گلایه برخی از باشگاه‌ها مبنی بر درخواست‌های میلیاردی از سوی بازیکنان گفت: از آنجا که این موارد مبتلا به باشگاه سایپا نیست و ما بر اساس سیاست‌ها و توان مالی اینگونه موارد را دنبال نکرده‌ایم، نمی‌خواهم در این باره مستقیما اظهار نظر کنم، اما شخصا معتقدم ما باید پول را مدیریت کنیم نه اینکه پول ما را مدیریت کند. اکنون در ورزش و به خصوص فوتبال ما، پول است که بر ما مدیریت می‌کند. من در باشگاه سایپا اگرچه با محدودیت و به نوعی انضباط مالی مواجه‌ام، اما حتی اگر این محدودیت و انضباط هم وجود نداشت، باز هم تزریق بی‌ضابطه و پرداخت بی‌بند و بار را برای تیم و باشگاهم تجویز نمی‌کردم. توفیقات من به عنوان مدیر باشگاهی زمانی متجلی خواهد بود که بتوانم با هزینه کردی عقلانی و برنامه‌ریزی شده، ظرفیت‌های تازه و ارزش‌های جدیدی را برای فوتبال ملی و باشگاهی به وجود آورم. پاره‌ای مواقع پرداخت‌های بی‌قاعده و بی‌ضابطه، با هدف جبران ضعف مدیریت و نبود برنامه در یک تیم انجام می‌گیرد و این چیزی نیست که مخاطب منصف آن را نفهمد.
وی ادامه داد: دستمزدهای کلان اختلاف سطح را در بازار مکاره نقل و انتقالات بالا می‌برد و آن را اصطلاحا قطبی می‌کند و در شرایطی که آورده‌های فنی و تیمی در اندازه نه چندان چشمگیری متوقف مانده، انتظارات جامعه ملی از فوتبال را به شکلی غیر منطقی بالا می‌برد. من فکر می‌کنم باید پول را درست و بجا و به اندازه و البته هوشمندانه خرج کرد تا بهره‌ور و اثرگذار باشد و مفسده و آسیب ایجاد نکند. مدعی‌ام این اصلی‌ای است که تلاش کردم آن را در باشگاهم پیاده کنم.
سبحانی تصریح کرد: من وظیفه خودم را تربیت و ساختن فوتبالیست ـ چه فنی و چه روانی و اخلاقی ـ می‌دانم و ترجیح می‌دهم به جای پرداخت میلیاردی به یک بازیکن با زیر پوشش بردن چند استعداد جوان برای باشگاه و فوتبال ملی فرصت‌سازی کنم.
وی با اعلام این مطلب که میانگین پرداخت به بازیکنان تیم باشگاه سایپا کمتر از 250 میلیون تومان است، افزود: اینگونه مدیریت مالی برای ما خط کاری و پایه ارزشگذاری است که به مدد عنایات الهی آن را با قوت و صلابت پی خواهیم گرفت.
مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه با توجه به این بودجه پائین چه جایگاهی در لیگ برتر برای تیمش در نظر دارد، گفت: هدف‌گذاری ما ترکیبی است و همانطور که برای رسیدن به رتبه خوب و کسب افتخار پرانگیزه و دارای برنامه هستیم توامان در لیگ تلاش می‌کنیم تا به فضل پروردگار سازندگی و تربیت را در دستور کارمان قرار دهیم است، به بیانی "کسب افتخار به شرط سازندگی". من معتقدم ورزش قهرمانی باید مشروط به تربیت هم باشد.

دیدگاه‌ها