کد خبر : 1152281 | 18 تیر 1393 ساعت 13:05 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

افضل: خبری از گیتی‌پسند نشده است

مربی فوتسال در مورد پیشنهاد گیتی‌پسند گفت: از یک ماه پیش که از من و چند مربی دیگر برنامه خواستند، دیگر خبری از آنها نشده و نمی‌دانم چه تصمیمی برای فصل آینده‌شان دارند.

افضل: خبری از گیتی‌پسند نشده است
علی افضل در مورد پیشنهاد گیتی‌پسند برای هدایت این تیم اظهار داشت: از یک ماه پیش که از من و چند مربی دیگر برنامه خواستند، دیگر خبری از آنها نشده و نمی‌دانم چه تصمیمی برای فصل آینده‌شان دارند.
به نقل از فارس، وی با تاکید بر اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهادی ندارد، ادامه داد: تیم‌هایی که در فوتسال هزینه می‌کنند کم هستند. در لیگ امسال تاسیسات، دبیری، گیتی‌پسند، منصوری و ماهان تندیس خوب هزینه می‌کنند که اینها هم مربیان مورد نظرشان را جذب کرده‌اند. تیم‌های دیگر نمی‌خواهند زیاد در بحث مربیگری شان هزینه کنند. فعلا تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند مربیان‌شان را انتخاب کرده‌اند و باید دید گیتی‌پسند هم در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.
این مربی اصفهانی در مورد احتمال تعویق لیگ برتر فصل 93 تصریح کرد: تیم‌ها اکثرا کارشان را آغاز نکرده‌اند. خوب است که به تعویق بیفتد. طوری نمی‌شود اگر چند بازی هم به سال آینده بکشد. به عقیده من نباید فقط به فکر اتمام بازی‌ها در سال جاری بود و باید کمی هم به فکر کیفیت باشیم. اگر حوصله به خرج دهیم مسابقات خوبی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها