کد خبر : 1152569 | 21 تیر 1393 ساعت 10:07 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگز: می‌خواهم از آلمان انتقام بگیرم

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که در فینال جام‌جهانی 2014 برزیل به دنبال انتقام گرفتن از آلمان است.

رودریگز: می‌خواهم از آلمان انتقام بگیرم
مکسی رودریگز برای انتقام گرفتن از آلمان که در دو دوره رقابت‌های جام‌جهانی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌‌جهانی آرژانتین را حذف کرد، مصمم است.
دیدار یکشنبه شب فینال جام‌جهانی در ورزشگاه ماراکانا در ریودوژانیرو شاهد رویارویی آرژانتین و آلمان خواهد بود. آرژانتین و آلمان در دو دوره متوالی در جام‌جهانی 1986 و 1990 قهرمان شدند. این دو تیم در دو دوره متوالی در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات در سال‌های 2006 و 2010 مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در جام‌جهانی 2006 آلمان با نتیجه چهار بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و در سال 2010 نیز توانست با نتیجه چهار بر صفر این تیم را در آفریقای جنوبی شکست دهد.
رودریگز در این باره اظهار داشت: از آنجایی که آلمان در دو دوره پیشین جام‌جهانی باعث حذف آرژانتین شده، نمی‌توانم انکار کنم که برای انتقام در این مسابقه به میدان می‌روم.
این مهاجم 33 ساله ادامه داد: اولین بار که مقابل آلمان حذف شدیم، بسیار دردناک بود زیرا در ضربات پنالتی حذف شدیم. در آفریقای جنوبی شرایط متفاوت بود زیرا شکست سختی خوردیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در فینال با هم روبه‌رو شده‌ایم که مهم‌ترین مسابقه‌ای است که در آن بازی می‌کنیم. مطمئنا می‌خواهم انتقام بگیرم.

دیدگاه‌ها