کد خبر : 1153177 | 25 تیر 1393 ساعت 12:56 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد ملی پوشان والیبال با شهرداری ارومیه

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: حضور سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور و فرهاد نظری‌افشار به عنوان بازیکنان جدید در تیم شهرداری ارومیه قطعی شده است.

قرارداد ملی پوشان والیبال با شهرداری ارومیه
احد یوسفی، در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده قطعی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: با توجه به شاخصه‌هایی که برای سرمربی تیم در لیگ 93 تعریف شده بود قصد داشتیم از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های بومی استفاده کنیم که نهایتاً اقدام به عقد قرارداد با جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم والیبال این باشگاه کردیم و بلافاصله شروع به مذاکره و رایزنی‌های متعدد و مکرر با بازیکنان موردنظر طبق اعلام سرمربی کردیم و در این راستا تلاش‌های فراوانی صورت گرفت و بالاخره با جذب 4 بازیکن جدید پا به کوران رقابت‌های لیگ برتر خواهیم گذاشت.
به نقل از فارس، وی در خصوص روند جذب بازیکنان و حضور قطعی برخی از آنها خاطرنشان کرد: حضور سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور و فرهاد نظری‌افشار به عنوان بازیکنان جدید در تیم شهرداری ارومیه قطعی شده و امسال شاهد هنرنمایی این بازیکنان در تیم شهرداری ارومیه خواهیم بود. از سعید معروف، شهرام محمودی و میلاد عبادی‌پور تشکر می‌کنم که با وجود پیشنهادهای خوب مالی که از تیم‌های اروپایی داشتند به این پیشنهادهای وسوسه‌انگیز "نه" گفته و ارومیه را به اروپا ترجیح دادند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه همچنین در رابطه با بازیکنان تمدید کرده عنوان کرد: عبدالرضا علیزاده، پوریا فیاضی، حامد رضایی، ایرج میکائیل‌زاده، وحید سیدعباسی و فرهاد پیروت‌پور نفراتی هستند که برای یک سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند و آنها نیز امسال در تیم خواهند بود. هم اکنون جای خالی برای یک بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی در تیم وجود دارد که در صورت اعلام سرمربی تیم اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز خواهیم کرد.
یوسفی در خصوص حضور سیدمحمد موسوی عراقی در پست سرعتی‌زن برای شهرداری ارومیه تصریح کرد: در این مورد قرارداد داخلی با وی منعقد کرده‌ایم و تکلیف نهایی این بازیکن بعد از بازگشت وی از مسابقات لیگ جهانی مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: در حال بررسی وضعیت‌های موجود هستیم و همچنین مطالعات نیز در این موضوع ادامه دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قطعی شدن، اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد. هم اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه نیاز به حمایت همه‌جانبه ورزش دوستان، پیشکسوتان، کارشناسان، هواداران و تماشاگران و به‌خصوص خانواده بزرگ والیبال دارد تا با حمایت آنها بتوانیم به جایگاه اصلی والیبال ارومیه که در شان نامش است برسیم.

دیدگاه‌ها