کد خبر : 1153716 | 30 تیر 1393 ساعت 11:59 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

داوودی: وزارت و کمیته با بسکتبال قهر هستند

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: از عملکرد تیم ملی و ادامه روند قهرمانی های بسکتبال خوشحالم.

داوودی: وزارت و کمیته با بسکتبال قهر هستند
آرن داوودی درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا اظهار کرد: واقعا برای تیم ملی خوشحالم که توانست روند قهرمانی هایش را ادامه دهد اما خوشحالی اصلی من این است که با این ترکیب و حضور بازیکنان جوان توانستیم به این عنوان برسیم. واقعا بچه ها زحمت کشیدند و پس از ماه ها تمرین توانستند به این مقام برسند. بازیکنان جوانی داشتیم که در کنار چند بازیکن بزرگ خودشان را نشان دادند و توانستند قدرت بسکتبال ایران را به رخ حریفان بکشند.
به گزارش ایسنا، او ادامه داد: واقعا خوشحالم و امیدوارم این روند موفقیت برای بسکتبال ادامه دار شود. امیدوارم تیم ملی همیشه در مسیر قهرمانی باشد تا دل کسانی که این رشته برایشان مهم است شاد باشد. به هر حال بسکتبال برای اهالی خودش و دوست داران این رشته مهم است و ما ندیدیم که از طرف مسوولان توجهی به این امر شود. با این حال من خیلی خوشحالم که تیم ملی جوان ما توانست قهرمان کاپ آسیا شود.
گارد راس تیم ملی ایران با اشاره به ترکیب تیم ملی در این مسابقات بیان کرد: تیم ملی در این مسابقات با ترکیبی متفاوت وارد میدان شد. گارد راس تیم سامان بود و سجاد نیز دیرتر به تیم ملحق شد. در جریان مسابقات نیز سامان ویسی آسیب دید و سجاد مشایخی دست تنها ماند اما واقعا عالی بود. من از ایران با او در تماس بودم و برایش خوشحالم که این چنین کار کرد و دست تنها تیم ملی را در چند مسابقه آخرش پیش برد. به خود او نیز گفته ام که اگر کمی با تجربه تر شود وبتواند از پتانسیلش استفاده کند مهدی کامرانی دوم ایران خواهد بود. او باهوش است و واقعا توانایی رسیدن به این جایگاه را دارد.
داوودی در ادامه از انتقادهایی که از تیم ملی شد اشاره کرد و با گلایه گفت: من صحبت ها را از تلوزیون تماشا کردم و به نظرم این انتقادها از تیم ملی و مربیان نبود بلکه ریشه از جای دیگری دارد. اگر به یک آدم بی سواد بگوییم ارسلان کاظمی دو روز پیش از آمریکا برگشته، حامد حدادی یک هفته با تیم تمرین کرده، سه بازیکن مصدوم داریم، اکثر بازیکنان جوان هستند و سابقه حضور در تیم ملی را ندارند مطمئنا شرایط را متوجه می شد و انتقادی از تیم نمی کرد و مطمئنا فقط در فکر حمایت بود. متاسفانه ما شاهد این نبودیم و از همان ابتدا از کار بچه ها انتقاد کردند. مطمئنا در این شرایط باید به تیم ملی وقت داد نه اینکه از مسابقه دوم انتقاد کرد.
او افزود: ما در بازی اول هم خوب بودیم. ژاپن تیم دست و پا بسته ای نیست و همیشه حریفانش را آزار می دهد. در بازی با چین نیز به نظر من جوان بودن ترکیب این کشور باعث شد تا آنها را دست کم بگیریم و شکست بخوریم. با این حال کارمان را ادامه دادیم و در نهایت قهرمان هم شدیم. اگر چین تیم خوبی بود یک سکو می گرفت نه اینکه چهارم شود. به هر حال امیدوارم با بسکتبال آشتی شود. انگار همه با این رشته قهر هستند. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و برخی دوستان با بسکتبال قهر هستند.
ملی پوش بسکتبال ایران در پایان به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت مصدومیتش چطور است؟ گفت: من با چند پزشک مشورت کردم و نظرها مختلف بود. پزشک جراح خودم نیست و من با فیزیوتراپیستی که قبولش دارم مشورت کردم که او گفت مشکل از عضله چهارسر است که به زانو فشار می آورد. معتقد بود که مشکل از زانو نیست. در این مدت فیزیوتراپی کردم و فشار نیاوردم و حالا گفته که اندک اندک می توانم با تمرین های سبک کارم را آغاز کنم. ان شالله با شروع اردوهای تیم تمرین هایم را آغاز می کنم تا وضعیتم مشخص شود.

دیدگاه‌ها