کد خبر : 1154137 | 02 مرداد 1393 ساعت 15:00 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

راهیان کرمانشاه با حمایت به لیگ برتر برمی‌گردد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی باشگاه راهیان کرمانشاه تاکید کرد چنانچه این باشگاه مورد حمایت قرار گیرد قطعاً‌ از مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل آتی خواهد بود.

به گزارش "ورزش 3" میلاد ربیع زاده مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ، ورزشی راهیان کرمانشاه از عزم این باشگاه برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در فصل آتی خبر داد.
وی تاکید کرد : راهیان کرمانشاه که سابقه حضور در لیگ برتر کشور و البته با نام شیرین فراز را در کارنامه دارد در صورت حمایت مسئولین استانی قطعاً یکی از بخت های اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود .
ربیع زاده اظهار کرد: راهیان از معدود باشگاه های خصوصی فوتبال ایران است که خوشبختانه یکی از باشگاه های بدون بدهی در سطج کشور نیز به شمار می رود.
مدیر روابط عمومی واطلاع رسانی راهیان ابراز امیدواری کرمانشاه که به فرموده مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره ی زیبای ایران اسلامی، در سال آینده نماینده ای شایسته در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور داشته باشد چرا که این استان با تقدیم خون هزاران شهید برای حفظ استقلال کشور نقش مهمی را در سال های دفاع مقدس ایفا کرده و مردمان دلاور این خطه استحقاق این مهم را دارند و قطعاً با حمایت مردم و مسئولین راهیان کرمانشاه می تواند باز هم افتخار آفرینی کند و شور و نشاط را به جامعه جوان کرمانشاه بازگرداند.
تیم فوتبال راهیان کرمانشاه هم اکنون با برپایی اردوی تدارکاتی و تست گیری از بازیکنان مستعد در تهران خود را برای فصل آتی لیگ دسته ی اول فوتبال باشگاه های کشور آماده می کند.

دیدگاه‌ها