کد خبر : 1164350 | 04 مرداد 1393 ساعت 15:22 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: به جام باشگاه‌ها امیدوار هستیم

رئیس هیات‌مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: با توجه به تجربه بین‌المللی حسین شمس و برپایی دو اردوی کیش و تایلند، به کسب نتیجه در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا امیدوار هستیم.

دبیری: به جام باشگاه‌ها امیدوار هستیم
افشین دبیری اظهار داشت: باید از دو باشگاه ماهان تندیس و شهرداری تبریز و مدیران‌شان تشکر کنم که در رابطه با بحث بازیکن کمکی با ما همکاری کردند. با قول آنها امیدواریم تیم هر چه زودتر تکمیل شود تا دست به دست هم بدهیم و اهالی فوتسال را خوشحال کنیم.
به نقل از فارس، وی در مورد شانس تیمش برای قرار گرفتن بر سکوی اولی جام باشگاه‌های آسیا گفت: خواست خدا هر چه باشد، همان خواهد شد، درست مثل زمانی که در لیگ برتر قهرمان شدیم. ما در جام باشگاه‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد، خیلی هم از شرایط تیم راضی هستیم. با تجربه بین‌المللی حسین شمس و با توجه به اردویی که در کیش و تایلند داریم،‌ خیلی به جام باشگاه‌ها امیدوار هستیم.
دبیری با اشاره به بازی دوستانه دبیری با تیم ملی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی هندبال در تبریز که 23 مرداد تمام خواهد شد، روز بازی ما با تیم ملی احتمالا 24 یا 25 مرداد در سالن پورشریفی تبریز خواهد بود. باید از همه رسانه‌ها، باشگاه‌ها و اهالی فوتسال که دست به دست هم داده‌اند تا ما نماینده شایسته‌ای در چین باشیم، تشکر کنم. انصافا کمیته فوتسال هم همکاری خوبی با ما داشته و تدارک دیدن این بازی دوستانه، برای ما خیلی خوب است.

دیدگاه‌ها