کد خبر : 1164492 | 05 مرداد 1393 ساعت 13:51 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: از اول هم گفتم که کی‌روش می‌ماند

مسئول مذاکره با کی‌روش گفت: از همان اول هم نظرم این بود که کی‌روش در ایران می‌ماند چون کسی که می‌خواهد به جای دیگری برود تا این اندازه به روی مسائل مختلف از جمله بررسی یک فصل فوتبالی ایران انرژی نمی‌گذارد.

ترابیان: از اول هم گفتم که کی‌روش می‌ماند
عباس ترابیان در خصوص اینکه با انتخاب سرمربی آفریقای جنوبی، احتمال ماندن کی‌روش در ایران قوت گرفته است، گفت: در حال حاضر کی‌روش به طور مستقیم با من در ارتباط نیست و با خود آقای کفاشیان ارتباط دارد. آخرین اخبار در مورد کی‌روش و زمان بازگشت او را رئیس فدراسیون می‌داند و اگر در این زمینه خبر جدیدی بود، کفاشیان با من تماس گرفته و من را هم مطلع می‌کرد تا کارهایمان را برای امضای قرارداد انجام دهیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم قرارمان بر این بود که کی‌روش در صورت پذیرفتن پیشنهاد ایران، مواردی که باید بررسی می‌کرد را بررسی کرده و در بازگشت به ایران کفاشیان ارائه دهد تا مقدمات امضای رسمی تمدید قرارداد او نیز انجام شود.
ترابیان گفت: کی‌روش تا نهم مرداد همچنان سرمربی تیم ملی ایران است و تاریخ امضای قرارداد را دهم مرداد تعیین کردیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
مسئول با مذاکره با کی‌روش تأکید کرد: از همان اول هم نظرم این بود که کی‌روش در ایران می‌ماند چون کسی که می‌خواهد به جای دیگری برود تا این اندازه به روی مسائل مختلف از جمله بررسی یک فصل فوتبالی ایران انرژی نمی‌گذارد.

دیدگاه‌ها