کد خبر : 1165663 | 15 مرداد 1393 ساعت 15:16 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: من مجری تصمیمات هیات‌مدیره هستم

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: اینجا دیگر بحث محمد کشاورز و علی طاهری مطرح نیست، بلکه سربلندی باشگاه گیتی‌پسند در اولویت است.

طاهری: من مجری تصمیمات هیات‌مدیره هستم
علی طاهری  در مورد اینکه گفته می‌شود وی حسین افضلی را به عنوان سرمربی گیتی‌پسند در فصل 93 در نظر داشته که این امر مخالفت هیات‌مدیره باشگاه را به همراه داشته و درنهایت این مسئولیت به محمد کشاورز واگذار شده است، اظهار داشت:‌ در هر باشگاه حرفه‌ای روالی وجود دارد. مدیرعامل و هیات‌مدیره هر کدام شرح وظایف مجزایی دارند که در همه جا هم مشخص است. به هر حال من یک نظری دارم و آن را اعلام می‌کنم اما نظر نهایی با هیات‌مدیره است و درنهایت مدیرعامل باید آن را اجرا کند. این تنها برای من نیست و اینکه برخی رسانه‌ها چه مواردی را می‌نویسند، دیگر اهمیتی ندارد.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: نظر هیات‌مدیره و مالکین باشگاه نسبت به نظر من در اولویت است. آنها می‌گویند گیتی‌پسند نوین را بفروشیم، می‌گویم چشم، می‌گویند اولویت فروش با متقاضیان استانی باشد، می‌گویم چشم، می‌گویند به تیمی خارج از استان بفروشیم، می‌گویم چشم. من فقط مجری تصمیمات هیات‌مدیره هستم. به من می‌گویند این بودجه تیم فوتبال و فوتسالت است، باید تیمم را روی همان بودجه ببندم.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: با توجه به تعریف سیاست‌ها، از چهار پنج گزینه نام بردیم. جنتی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه، خودش فوتسال و فوتبال را بیشتر از من می‌شناسد. او از این لحاظ هم بالاتر از من است و به هیچ‌وجه با ورزش بیگانه نیست. او متخصص این حوزه و صاحب‌نظر است.
وی از پاسخ دادن به این سوال که با این اوصاف، محمد کشاورز گزینه شما نبود، خودداری کرده و گفت: این اولین تجربه اوست. من هم مثل شما، نمی‌توانم قضاوت بکنم. ان‌شاءالله که در کارش موفق باشد. اینجا دیگر بحث محمد کشاورز و علی طاهری مطرح نیست، بلکه بحث سربلندی باشگاه گیتی‌پسند مطرح است. تلاش همه نیز باید در همین راستا باشد. به هر حال گیتی‌پسند به صورت خصوصی اداره می‌شود و همین که آنها با وجود همه محدودیت‌های مالی و مشکلات در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند، جای تقدیر و تشکر دارد.
علی طاهری همچنین در پایان از تمدید قرارداد چند بازیکن با گیتی‌پسند خبر داد و تاکید کرد:‌ مهدی جاوید برای سه فصل، احمد اسماعیل‌پور برای دو فصل و سعید تقی‌زاده برای سه فصل قراردادشان را تمدید کردند.

دیدگاه‌ها