کد خبر : 1166122 | 18 مرداد 1393 ساعت 14:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

درماندگی شالکه از مصدومیت 9 بازیکن

تیم شالکه آلمان بازیکنانش را یکی یکی از دست میدهد.

درماندگی شالکه از مصدومیت 9 بازیکن
به گزارش "ورزش سه"، صبح روز گذشته حین تمرین، ساعد کولاسیناچ مدافع چپ 21ساله بوسنیایی این تیم به زمین خورد و از ناحیه زانوی راست بشدت احساس ناراحتی کرد. او نهمین بازیکن شالکه است که درروزهای اخیر مصدوم میشود. ینس کلر مربی 43ساله این تیم گفت: واقعا مستأصل شده ام. شاید بهتر است به فکر یک زمین چمن جدید باشیم!
لیست مصدومان کلر به این شرح است : فارفان (غضروف پا)، اوشیدا (پارگی تاندون زانو)، گورتسکا و گیفر(هر دو از ناحیه مفصل)، اوباسی (از ناحیه ساق)، سام و سانه (ضرب دیدگی استخوان)، کرشهوف(از ناحیه رباط)، و به تازگی کولاسیناچ (هنوز تشخیص قطعی داده نشده).گرچه کولاسیناچ به عنوان بیستمین بازیکن در لیست تیمش برای بازی امروز مقابل تاتنهام (که در ساعت 18:30 برگزار میشود) قرار دارد، اما بازی کردن او در هاله ای از ابهام است.
نتیجه این مصدومیت های پی‌در‌پی، سه نتیجه ناامیدکننده 6-7 مقابل وستهام، 3-1 مقابل نیوکاسل و تساوی 1-1 مقابل بوخوم بود.
اینکه شالکه در بازی امروز بتواندخودش را بیابد، محل تردید است. به همین دلیل کلر مایل است یک بازی تدارکاتی درون باشگاهی ترتیب دهد. او امیدوار است سام و اوباسی بتوانند به بازی برگردند. شاید دراکسلر، هوودس و هونتلار گزینه های جایگزین شالکه برای شروع فصل باشد. هوودس و هونتلار تازه دیروز خود را به اردوی باشگاه رساندند.
لیست مصدومان این فصل بوندسلیگا:
شالکه 9 بازیکن
هامبورگ 5 بازیکن
کلن 5 بازیکن
وردربرمن 4 بازیکن
دورتموند 4 بازیکن
پادربورن 4 بازیکن
ولفسبورگ 4 بازیکن
هانوفر 3 بازیکن
هوفنهایم 2 بازیکن
اشتوتگارت 2 بازیکن
بایرن مونیخ 1 بازیکن
فرانکفورت 1 بازیکن
هرتابرلین 1 بازیکن
مونشن گلادباخ 1 بازیکن
آوگسبورگ 1 بازیکن
بایر لورکوزان 1 بازیکن
ماینتس 1 بازیکن
فرایبورگ 0 بازیکن

دیدگاه‌ها