کد خبر : 1166127 | 18 مرداد 1393 ساعت 14:57 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: شکایتی از پرسپولیس به دستم نرسیده

دبیر سازمان لیگ گفت: تا امروز ظهر شکایتی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌ام.

کاظمی: شکایتی از پرسپولیس به دستم نرسیده
علی کاظمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد زمین نامناسب ورزشگاه غدیر اهواز گفت: ما هم قبول داریم که زمین ورزشگاه غدیر نامناسب است اما با توجه به اینکه ورزشگاه تختی فاقد نور است نمی‌توان مسابقات را در این زمان از سال در این ورزشگاه برگزار کرد. مسئولان امر پیگیر این مسئله هستند و دو کمیته مسابقات و کمیته فنی توسعه سازمان لیگ این موضوع را پیگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: اما اینگونه نیست که من امروز بگویم و فردا همه چیز درست شود.ما می‌خواهیم شرایط بهتر شود و اقدام‌های مطمئن و موثری هم در این زمینه صورت گیرد.
دبیر سازمان لیگ در مورد اینکه فولاد هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و آیا با این شرایط میزبانی‌اش در اهواز دچار مشکل نمی‌شود، گفت:‌ می‌دانید که لیگ قهرمانان آسیا زمانش اکنون نیست و با توجه به تعطیلی مسابقات به خاطر جام ملت‌های آسیا زمان برای ترمیم این زمین وجود دارد.
کاظمی در مورد شکایت پرسپولیس از فولاد به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز که کارت معافیتش مشکل دارد، گفت:‌ تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ شکایتی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکردم. البته اینکه این شکایت در مسیر آمدن به سازمان لیگ باشد یا اینکه مسئولان پرسپولیس خودشان به طور مستقیم آن را به مهدی تاج داده باشند از آن بیخبرم ولی تا این لحظه نامه‌ای به دست من نرسیده است.
کاظمی در مورد زمان اعلام سایر مسابقات از هفته ششم به بعد گفت: تقویمی که ما طراحی کرده بودیم بر اساس برنامه کمیته تیم‌های ملی بود اما با توجه به جلسه تاج و بهروان با کی‌روش و فدراسیون و اینکه تغییراتی در برنامه ایجاد شدو قرار شد فرصت‌های بیشتری به تیم ملی قبل از جام ملت‌ها داده شود و همچنین فرصت بیشتری هم در زمان دیگری به لیگ می‌دهند قرار است که برنامه جدید در طول این هفته نوشته شود.

دیدگاه‌ها