کد خبر : 1166448 | 20 مرداد 1393 ساعت 11:30 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر زیر نظر فان خال برای قهرمانی می‌جنگد

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد بر این باور است که این تیم زیر نظر سرمربی جدید خود توانایی جنگیدن برای قهرمانی را دارد.

منچستر زیر نظر فان خال برای قهرمانی می‌جنگد
پیتر اشمایکل بر این باور است که منچستریونایتد به همراه لوییس فان خال می‌تواند شرایط بد فصل گذشته‌اش را در این فصل تغییر دهد.
به نقل از فارس، یونایتدها فصل گذشته با مربیگری دیوید مویس به رتبه هفتم لیگ برتر انگلیس رسیدند تا از رسیدن به تمامی جام‌های اروپایی در فصل جاری باز بمانند. پس از اخراج مویس، سران یونایتد فان خال که مربی با تجربه‌ای است را به اولدترافورد آوردند.
فان خال پیشینه هدایت بارسلونا، آژاکس و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد. او به همراه تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت و این تیم را به رتبه سوم رساند. در طول این جام برخی از کارهایی که انجام داد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که یکی از آنها تعویض دروازه‌بان تیمش در دقیقه 120 مقابل کاستاریکا بود که همان دروازه‌بان پنالتی‌های حریف را گرفت و هلند به مرحله بعد راه یافت.
اشمایکل در این مورد گفت: فان خال در جام جهانی کارهایی انجام داد که مورد توجه همه قرار گرفت. این کارها را تاکنون هیچ مربی دیگری انجام نداده بود. به نظر می‌رسد مربی خاصی است و کارش را هم بلد است.
اشمایکل افزود: فکر می‌کنم او تیم خوبی را آماده کرده و منچستریونایتد زیر نظر او می‌تواند یکی از تیم‌هایی باشد که برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد. او پیشتر در تیم‌هایی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ حضور داشته و قهرمانی‌هایی را هم کسب کرده است. امیدوارم در یونایتد هم بتواند آن کارها را تکرار کند.

دیدگاه‌ها