کد خبر : 1167176 | 24 مرداد 1393 ساعت 21:16 | 77.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته سوم لیگ برتر

پرسپولیس با یک گل ذوب آهن را شکست داد

پرسپولیس با تک گل مهاجم جوانش مقابل ذوب آهن پیروز شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

پرسپولیس با یک گل ذوب آهن را شکست داد
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که با ترکیب تازه وارد میدان شده بود، در غیاب ستاره هایی مثل پیام صادقیان بد کار نکرد. آنها با سانترهای بلند و حرکات عمقی یکی، دو بار دروازه ذوب‌آهن را با خطر مواجه کردند. اما ذوب‌آهن هم با میدان داری قاسم حدادی فر و مرتضی تبریزی خطرناک نشان داد.
در نیمه دوم ذوب آهنی ها بهتر آغاز کردند اما این پرسپولیس بود که به گل رسید. آنها در دقیقه 74 روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند؛ زمانی که سانتر حسین ماهینی به طارمی رسید و این بازیکن بوشهری از فاصله نزدیک اولین گل این فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.
بعد از این گل بازیکنان ذوب‌آهن شدت حملات خود را به سمت دروازه پرسپولیس بیشتر کردند اما تنها موقعیت صددرصد این تیم در دقیقه 5+90 توسط نیلسون مهار شد. البته پرسپولیس هم قبل از این می‌ توانست توسط عباس زاده به گل دوم برسد که این بازیکن تازه نفس بهترین موقعیت پرسپولیس را بیرون زد.
پرسپولیس با این برد 4 امتیازی شد و در جدول رده بندی صعود قابل توجهی کرد. آنها شانه به شانه نفت تهران که امروز استقلال خوزستان را شکست داد با 4 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند. این یک برد مهم برای قرمزپوشان بود و آنها به این پیروزی به شدت احتیاج داشتند.
علی دایی سرمربی پرسپولیس که البته امروز هم نمایش چندان دلچسبی نداشت، با این نتیجه می‌ تواند در فضایی آسوده به کار خود ادامه دهد. در عین حال ذوب‌آهن با این شکست جای پرسپولیس را در رده آخر گرفت، آنها کاملا پایین تر از حد انتظار نتیجه گرفته اند.

دیدگاه‌ها