کد خبر : 1167634 | 27 مرداد 1393 ساعت 15:26 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

دمبا با: در چلسی نام‌ها از آمارها مهم‌ترند

مهاجم پیشین آبی‌پوشان لندن ادعا کرد در شرایطی استمفوردبریج را ترک کرده که سرمربی پرتغالی‌اش به اندازه کافی به او برای اثبات توانایی‌هایش فرصت نداده است.

دمبا با: در چلسی نام‌ها از آمارها مهم‌ترند
دمبا با که تابستان امسال لندن را به مقصد استانبول برای پیوستن به بشیکتاش ترک کرد به انتقاد از رویکرد ژوزه مورینیو برای میدان ندادن پرداخت و ادعا کرد آقای خاص در استمفوردبریج به اندازه کافی به او فرصت نداده تا توانایی‌هایش را ثابت کند.

به گزارش تسنیم، وی به نشریه دیلی میل انگلیس گفت: گاهی اوقات شما در تیمی هستید که ستاره‌های بزرگ زیادی دارد، تیمی که در آن نام‌ها مهمتر از آمارها هستند. متاسفانه من هم چنین وضعیتی داشتم. با این حال از اینکه از نیوکاسل به چلسی منتقل شدم و چیزهایی که به همراه این تیم کسب کردم خوشحالم. من در این تیم دوستان زیادی برای خود پیدا کردم.

دمبا با افزود: ادن ازار یکی از بهترین دوستان من در چلسی است. همچنین رابطه صمیمانه‌ای با برانیسلاو ایوانوویچ دارم. آرزوی من برای آنها این است که قهرمان لیگ برتر شوند.

مهاجم جدید بشیکتاش با اشاره به نبرد فرداشب (سه‌شنبه) تیمش با آرسنال در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، دلیل اینکه چرا تا آستانه پیوستن به توپچی‌ها لندن رفت اما این اتفاق رخ نداد، گفت: همیشه گفته‌ام که در یک قدمی آرسنال بودم. فکر می‌کردم قراردادم منعقد شده است و در تست پزشکی آرسنال شرکت خواهم کرد اما ژوزه گفته‌ است که چرا این اتفاق رخ نداد. او راستش را گفت. او نمی‌خواست به رقیبش مهاجمی گلزن بدهد.

دیدگاه‌ها