کد خبر : 1167645 | 27 مرداد 1393 ساعت 16:21 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

عیسی ترائوره: بازیکنان مالیایی را من آورده‌ام

ترائوره که سابقه پوشیدن پیراهن پاس و پرسپولیس را دارد حرف های جالبی به ما زد و گفت هنوز با دایی ، نکونام، برهانی و حنیف در ارتباط است. اولین گلزن خارجی دربی تهران گفت فوتبال ایران چیزی از فوتبال ترکیه کم ندارد.

عیسی ترائوره: بازیکنان مالیایی را من آورده‌ام
عیسی ترائوره در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیت کنونی خود گفت : در رم ایتالیا زندگی می کنم و به دنبال مرببگری نرفته ام ،ایجنت هستم البته نه تنها فوتبال بلکه تمام ورزش ها همچنین آگهی های بازرگانی ، تبلیغات و اسپانسر هم ایجنت می کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد کشور ایران گفت : خیلی وقت است به ایران سفر نکرده ام و بهترین خاطره ای که از ایران دارم مهمان نوازی و مهربانی مردم ایران با من که اهل ایران نبودم ، است و آن ها بسیار به من لطف داشته اند.

ترائوره درباره ارتباط با دوستان ایرانی اش این‌چنین پاسخ داد :هنوز با علی دایی ، برهانی ، جواد نکونام و حنیف عمران زاده از طریق اینترنت و تلفن در ارتباط هستم.

اولین گلزن خارجی دربی تهران درباره وضعیت پرسپولیس و دایی گفت : لیگ ایران را دنبال نمی کنم اما علی دایی پرافتخارترین گلزن ایران است و اگر یک سری مسائل حاشیه ای نباشد می تواند در طولانی مدت به موفقیت برسد.

ترائوره درباره فوتبال ایران و فساد گفت : فوتبال ایران در خاورمیانه حرف اول را می زند و در مقایسه با ترکیه چیزی کم ندارد و البته فساد در فوتبال جهانی است و در ایران هم وجود دارد و به حرفه ای بودن مدیران فوتبال ایران بستگی دارد تا چه اندازه بتوانند آن را کنترل کنند.

او در ادامه به " ورزش سه" گفت : ایران همه چیز دارد ولی هیچ چیز ندارد یعنی پتانسیل بالایی دارد اما به دلیل مسائل در ایران نمیتوان زیاد پیشرفت کرد و یا باید درجا زد یا عقبگرد کرد.

عیسی در ادامه درباره عبدالله ویسی و ایجنت بازیکنان مالی به استقلال خوزستان گفت : بله من ایجنت آن ها بوده ام ، عبدالله هم دوره من در فوتبال بوده و با او این چنین دوست شده ام ، با عبدالله به مالی سفر کردیم و تمام هزینه های سفرم به مالی وهمچنین هزینه ترجمه عبدالله را به خاطر رفاقت با او،خودم متقبل شده ام و تنها 10 درصد قرارداد بازیکنان اهل مالی که به استقلال خوزستان آمده اند را گرفته ام.

بازیکن سابق پاس تهران ادامه داد : ویسی آدم شریفی است و دوست دارد با بازیکنان گمنام ادامه دهد و کم کم به شهرت برسد. او در فولاد قهرمان شد و فصل قبل با استقلال خوزستان وضعیت نسبتا خوبی داشت، امیدوارم امسال هم با تیمش موفق باشد.

دیدگاه‌ها