کد خبر : 1168370 | 31 مرداد 1393 ساعت 22:37 | 85.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد؛ اوساسونا یا ساراگوسا ؟

اوساسونا علاقه زیادی به خرید مهاجم ایرانی دارد اما انتقال وی در شرایط فعلی خیلی بعید است.

انصاری فرد؛ اوساسونا یا ساراگوسا ؟
 به گزارش "ورزش سه" ، عملکرد انصاری فرد در لیگ ایران، ملی پوش بودن و بازیکن آزاد بودنش باعث شده است که این بازیکن یک گزینه ایده آل برای تیمهای دسته دوم لیگ اسپانیا باشد.
در ابتدا به نظر می رسید که اوساسونا و ساراگوسا جدی ترین مشتریان این بازیکن باشند اما حضور وی در بیلبائو نشان می دهد که باشگاه های دیگری نیز شرایط این مهاجم را دنبال می کنند.
درست است که وکیل وی وکیل بازیکنان دیگر اوساسونا مثل نکونام نیز هست اما این وکیل رابطه خوبی نیز با آنخل مارتین پرز، مدیر ورزشی ساراگوسا دارد.حالا باید دید که پیشنهاد اوساسونا یا حضور نکونام در این تیم باعث جلب رضایت می شود یا او در نهایت ساراگوسا یا تیمهای دیگر لیگ دسته دوم اسپانیا را ترجیح می دهد.
از سویی خط خوردن مایکل مسا از لیست شماره پیراهن های اوساسونا یکی از اتفاقات جالب روزهای اخیر بوده است. سران اوساسونا می گویند که علت خط خوردن وی مشخص نبودن شرایط نقل و انتقالات تیم است چرا که باید یک بازیکن از این تیم به فروش برسد تا حق خرید بازیکن دیگری را پیدا کنند.
 در حال حاضر از 18 بازیکنی که اوساسونا حق دارد در لیست خود داشته باشد، 16 بازیکن مشخص هستند. این باشگاه نیاز به خرید سه بازیکن دارد : مدافع چپ، مهاجم و یک هافبک کناری. به همین خاطر آنها مسا را از لیست کنار گذاشتند تا شانس خرید سه بازیکن دیگر را داشته باشند.
به هر صورت تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی فقط ده روز باقی مانده است، در صورتی که اوساسونا سه خرید داشته باشد و بازیکنی نیز از این تیم جدا نشود، باید به فکر راهکاری برای مایکل مسا باشند.

دیدگاه‌ها