کد خبر : 1168798 | 03 شهریور 1393 ساعت 12:40 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: رحمتی مقصر باخت نبود

پیکان شب خوبی را مقابل استقلال سپری نکرد. آنها با دریافت سه گل باز هم یک بازی دیگر را واگذار کردند.

حسینی: رحمتی مقصر باخت نبود
علی حسینی راجع به بازی با استقلال به "ورزش سه" می‌‌گوید: قبل از بازی با بچه‌ها هم قسم شده بودیم که هر طور شده بازی را ببریم تا دقیقه 10 هم تیم برتر میدان بودیم اما در ادامه بی تجربگی و عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث شد استقلال سوار بازی شود.

او در ادامه می‌ گوید: در گل هایی که ما دریافت کردیم رحمتی مقصر نبود و یکی از آنها هم روی نقطه کرنر به سمت دروازه ما آمد و یکی از بازیکنانمان که باید شهباززاده را می‌ گرفت این کار را نکرد و ما گل دریافت کردیم.
حسینی راجع به نتایج بدی که تاکنون گرفته اند ادام می‌ دهد: تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز دارد درست است که ما تازه به لیگ‌برتر آمده ایم ولی بازیکنان بزرگی که چندین سال است در لیگ‌برتر توپ می‌ زنند در تیم پیکان بازی می‌ کنند. واقعا اعصاب همه مان باعث عدم نتیجه گیری خرد است، باید تا هفته آینده دلیل نتیجه نگرفتنمان را بفهمیم. ما خیلی وقت نداریم که گذشته را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: تیم ما در خط دفاع مشکل داریم و به خط حمله نیز دیر اضافه می شویم. همه ما گیج شده ایم که چرا این انفاقات در حال رخ دادن است. درست است که پیکان امسال لیگ برتری شده است ولی با این بازیکن هایی که ما داریم انگار ده سال است که در لیگ برتر بازی می کنیم.

دیدگاه‌ها