کد خبر : 1169255 | 06 شهریور 1393 ساعت 10:04 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید در پی لوییس گوستاوو

رئال مادرید اکنون بازیکن مورد نظر خود لوییس گوستاوو را برای جایگزینی آلونسو برگزیده است.

رئال مادرید در پی لوییس گوستاوو
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دیروز ژابی آلونسو مرد میانه ی میدان رئالی ها به سران این باشگاه تمایلش برای جدایی از رئال و پیوستن به بایرن مونیخ را مطرح کرد مادریدی ها برای جایگزینی او لوییس گوستاووی برزیلی هافبک دفاعی تیم وولفسبورگ را زیر نظر دارند. به نظر میرسد دلیل اصلی این اقدام ژابی در خطر قرار گرفتن جایگاه ثابت او با پیوستن تونی کروس به جمع کهکشانی ها باشد.

براساس گزارشهای رسیده این بازیکن 32 ساله امروز تصمیم خود را برای پیوستن احتمالی با قراردادی دو ساله به تیم گواردیولا را اعلام خواهد کرد. این مربی اسپانیایی بعد از مصدومیت خاوی مارتینز و در فرصت نقل و انتقالات در پی جایگزینی مناسب برای اوست. مارتینز به دلیل پارگی رباط صلیبی احتمالا کل فصل لیگ امسال را از دست خواهد داد. مصدومیت او در طی بازی تیمش با دورتموند در رقابت سوپر کاپ آلمان رخ داد.

سه شنبه ی همین هفته مهدی بن عطیه به بایرن مونیخ پیوست اما با توجه به نگرانیهای فزاینده ی گواردیولا به دلیل عدم آمادگی تیاگو آلکانتارا و باستین شواین اشتایگر این سرمربی تصمیم دارد با اضافه کردن آلونسو به ترکیب تیمش بار تجربه ی بایرن را افزایش دهد.ژابی آلونسو اخیرا ازبازیهای ملی خداحافظی کرده است.
رئال مادرید اکنون بازیکن مورد نظر خود لوییس گوستاوو را برای جایگزینی آلونسو برگزیده و سایت گل اذعان دارد که این قرارداد ممکن است به زودی و پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات که اول سپتامبر خواهد بود نهایی شود.

دیدگاه‌ها