کد خبر : 1169314 | 06 شهریور 1393 ساعت 15:46 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

طالبی: در این فوتبال احساس خفگی کردم

فرشید طالبی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تصمیم گرفته مدتی از فوتبال دور باشد و استراحت کند.

طالبی: در این فوتبال احساس خفگی کردم
این مدافع اعتقاد دارد مسائل ناخوشایند در فوتبال را درست کرد و اما می تواند خودش را مدتی از این جو دور کند. طالبی در همین خصوص مصاحبه ای به "ورزش سه" گفت:

می خواهم استراحت کنم

بعد از پایان لیگ اعلام کردم که نمی خواهم بازی کنم و می خواهم مدتی استراحت کند. همه شاهد هستند که من این حرف را زدم و به خودم استراحت دادم. واقعا خسته شدم چون در این چند سال همیشه برای قهرمانی جنگیدم و خیلی تحت فشار بودم. واقعا بعد از تمام این فشارها احساس خفگی کردم و این تصمیم را گرفتم. همیشه نباید در مسیر جریان آب حرکت کرد و من در این مدت می خواهم خلاف جهت آب حرکت کنم. در این 3 سال اخیر در ذوب آهن،سپاهان و تراکتور برای قهرمانی جنگیدم اما هیچکدام حتی حقم را ندادند. من که نمی توانم شرایط را عوض کنم اما می توانم دو،سه ماه استراحت کنم. من نمی خواهم از مسیر قهرمانی دور شوم چون یک دهه برای این هدفم زحمت کشیدم.

فقط با تراکتور حرف زدم

به نظر من به هر قیمتی نباید زندگی کنیم. من رکوردهای خوبی داشتم و همیشه برای نیت خودم کار کردم. با دو،سه ماه استراحت عقب نمی افتم. من برای کسی کار نمی کنم و برای دل خانواده ام کار می کنم و می خواهم به آنها آرامش بدهم. من هر چه دارم از خانواده ام دارم. خیلی ها به من گفتند؛ از فوتبال عقب می افتی اما من تصمیم خودم را گرفتم و به تیم هایی که به من زنگ زدند بدون شک گفتم می خواهم استراحت کنم. با تنها تیمی که کمی صحبت کردم تراکتور بود.پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی بودند اما من ترجیح دادند استراحت کنم. البته خودم حتی یک کلمه حرف نزدم و مدیربرنامه هایم و وکیل حقوقی هم با باشگاه مذاکره کردند. فقط به عشق هواداران این کار را کردم اما وقتی به من گفتند، این کاری که باشگاه می رود اشتباه است و درست شدنی نیست ترجیح دادم استراحت کنم.

طرز برخورد با کریمی درست نبود

فوتبال ما دست کسانی افتاده که ربطی به فوتبال ندارند و این عین واقعیت است که فضای مدیریت غیر فوتبالی شده و خاک خورده ها و پیشکسوتان از فوتبال عقب افتاده اند. با توجه به این مسائل این اتفاقات وبرخوردها طبیعی است. به نظر من هر انسانی در جایگاه خودش می داند شان و منزلت افراد چیست؟ علی کریمی شخصیتی است که پیر و جوان و مرد وزن او را دوست دارند. حتی اگر کسی زیاد فوتبالی نباشد باز هم کریمی را دوست دارد و به همین خاطر طرز برخورد با او باید متفاوت تر باشد. متاسفم که این برخوردها می شود. البته نباید از شخص خاصی خرده گرفت چون یک سری از آدم ها را جایی می گذارند که تخصص ندارند.سپاهان تیم بزرگی بود و در یک سال 2 جام آوردیم اما با حضور مدیران غیر فوتبالی اتفاقات خوبی نیفتاد.

بازی های لیگ را ندیدم

در حال حاضر هیچ تصمیمی نگرفتم و حتی بازی های لیگ را ندیدم. فقط 2 تا 10 دقیقه از بازی های تراکتور را دیدم و اتفاقی بازی های پرسپولیس و استقلال. در حال حاضر مشغول استراحت هستم.

دیدگاه‌ها