کد خبر : 1169627 | 08 شهریور 1393 ساعت 14:56 | 122.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات روابط عمومی سابق پرسپولیس درباره بدهی رویانیان

منزل رویانیان مصادره شد

منزل سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس روز گذشته مصادره شد.

منزل رویانیان مصادره شد
به گزارش "ورزش سه"، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در این رابطه توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

خانه به بانک تحویل شد

منزل محمد رویانیان روز گذشته طی صورتجلسه ای با حضور بزرگان فوتبال و سرداران جنگ به بانک تحویل داده شد. این اتفاق با توجه به مشکلاتی که بازیکنان پیش از دربی فصل گذشته با آن روبه رو شدند به وقوع پیوست. قبل از دربی فصل گذشته و به واسطه برگزار نشدن تمرینات به دلیل عدم دریافت مطالبات آقای رویانیان اقداماتی برای دریافت وام بانکی انجام دادند و به آن سرعت عمل بخشیدند. طی چک هایی به مبالغ 10، 30 و 50 میلیون تومانی با امضای همسر ایشان بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. دلیل امضای چک ها توسط همسر آقای رویانیان این بود که منزلی که وام به پشتوانه آن گرفته شده بود به نام ایشان بود. این وام به مبلغ 2 میلیارد و بالغ بر 2 برابر ارزش ملک در اختیار ایشان قرار گرفت. تمام اسناد و مدارک پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد موجود است.

رویانیان در منزل اجاره ای

بانک بعد از چندین بار اخطار برای بازپس دادن مبلغ وام هفته گذشته مجبور شد آخرین اخطار را به آقای سردار رویانیان برای تخلیه منزلشان بدهد. سردار در حال حاضر منزلشان را ترک کرده و در غرب تهران منزلی را اجاره کردند.

پا درمیانی های بی فایده

روز گذشته نماینده بانک صورتجلسه تخلیه و مصادره منزل را در حضور آقایان علی پروین، محمود خوردبین، حسین کلانی، دکتر محمدرضا زادمهر، سردار جمشید زارع، سردار قاسمی امضا و منزل را مصادره کرد. این بزرگان قصدداشتند با حضور خود در منزل آقای رویانیان پا در میانی کرده تا بانک فرصت بیشتری برای تامین این مبلغ به سردار بدهد که متاسفانه مامور بانک با ابراز تاسف و اعلام اینکه این کاری از دست او برنمی آید، عذرخواهی کرد.

انتظار از وزارت ورزش

امیدواریم مسئولان وزارت ورزش، هیات مدیره پرسپولیس و اسپانسر که در جریان این موضوع هستند هر چه سریع تر اقدام کنند چرا که این مبلغ با توجه به مدارک موجود جزو بدهی باشگاه می باشد و آقای رویانیان با توجه به شرایط تیم قبل از دربی این کار را انجام داده بودند.

توضیح ضروری

توضیحات بنده نیز به این دلیل بود که نمی خواستم اخبار غیرواقع انتشار یابد. آقای رویانیان دوست نداشتند این موضوع به بیرون انتقال داده شود و حتی از من درخواست کردند مانع از عکاسی، عکاسانی که روز گذشته از حضور بزرگان فوتبال در منزل ایشان مطلع شده بودند، شوم.

دیدگاه‌ها