کد خبر : 1170231 | 11 شهریور 1393 ساعت 12:18 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی عملکرد منچستریونایتد در نقل و انتقالات

پس از بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات در نیمه‌شب گذشته، مروری خواهیم کرد به مهمترین اقداماتی که تیم منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستان 2014 انجام داده است.

بررسی عملکرد منچستریونایتد در نقل و انتقالات
به گزارش "ورزش سه"، پنجره‌ی نقل و انتقالات برای لوییس فان‌خال در روزهای پایانی شاهد تحرکی خیره‌کننده بود. انتقال قرضی رادامل فالکائو از موناکو و انتقال ۱۴ میلیون پوندی دالی بلیند از آژاکس در ساعت‌های پایانی نهایی شدند و خرید رکوردشکن آنخل دی‌ماریا با مبلغ نزدیک به ۶۰ میلیون پوند از رئال تنها چند روز مانده به پایان صورت گرفت. یونایتدها قبل از آن هم بیکار نبودند؛ مارکوس روخو مدافع چپ پورتو در اواسط تابستان به اولدترافورد آمده بود و دو خرید گران‌قیمت دیگر این تیم، لوک شاو از ساوت‌همپتون و آندر هره‌را از اتلتیک بیلبائو نیز یک ماه قبل‌تر به تیم اضافه شده بودند.

پاتریس اورا، ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ مهمترین خروجی‌های منچستر یونایتد در این تابستان بودند. هرچند انتقال قرضی خاویر هرناندز به رئال مادرید در روز پایانی همگان را به تعجب واداشت. شینجی کاگاوا پس از کلی حرف و حدیث به تیم سابقش دورتموند بازگشت و دنی ولبک نیز در ثانیه‌های آخر با یک قرارداد ۱۶ میلیون پوندی به آرسنال پیوست.

دیدگاه‌ها