کد خبر : 1170596 | 13 شهریور 1393 ساعت 12:45 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

نظیف‌کار: مس از لیگ برتری‌ها بهتر است

علیرضا نظیف کار که پارسال در داماش گیلان توپ می زد با سقوط تیمش به لیگ یک اکنون راهی یک تیم لیگ یکی دیگر یعنی مس کرمان شده است.

نظیف‌کار: مس از لیگ برتری‌ها بهتر است
نظیف کار در مورد حضورش در مس به "ورزش سه" گفت: در حال حاضر مشغول تمرین با مس کرمان هستم با صلاحدید میثاقیان به این تیم آمدم و الان از شرایطم خیلی راضی هستم.فعلا هم به کرج آمده ایم و اردوی خوبی برگزار کردایم و سه،چهار بازی دوستانه در پیش داریم.من و سایر هم تیمی هایم برای صعود تمام تلاش مان را می کنیم و می خواهیم جواب اعتماد میثاقیان را بدهیم.

وقتی از او سوال شد با پیشنهاد های خوبی که پارسال از تیم های مختلف داشت چرا به لیگ یک رفت پاسخ داد: پارسال شرایط سختی داشتیم وقتی در تیمی حضور داری و آن تیم سقوط می کند شرایط خیلی سخت می شود.با همه این ها از سه تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی آدم به هر نحوی که شده نباید در لیگ برتر بازی کند.من هم دیدم شرایط مس از لحاظ مالی،مدیریت و کادر فنی خوب است بنابراین آن را به تیم های لیگ برتری ترجیح دادم.

نظیف کار در اخر اضافه کرد:ک امیدوارم باشگاه داماش بتواند موفق باشد و با حمایت تماشاگران دوباره به لیگ برتر باز گردد.مردم شهر رشت واقعا دوست داشتنی هستند و همیشه پشت تیم شان هستند.

دیدگاه‌ها