کد خبر : 1170747 | 14 شهریور 1393 ساعت 09:49 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بچیروویچ: در گروه خیلی سختی بودیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران عملکرد شاگردانش را در جام جهانی راضی کننده دانست.

بچیروویچ: در گروه خیلی سختی بودیم
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدارش در جام جهانی به مصاف فرانسه قهرمان اروپا رفت و در حالی که نمایش تحسین‌برانگیزی داشت با نتیجه 76 بر 81 شکست خورد تا از صعود به مرحله بعد باز بماند. البته بازیکنان ایران در این بازی خوب بودند و موفق شدند در کوارترهای اول و آخر فرانسه را شکست دهند.

به نقل از ایسنا، مهمد بچیروویچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی ایران پس از شکست برابر فرانسه گفت: بازیکنانم برابر فرانسه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و از عملکرد آن‌ها کاملاً راضی‌ام. بازیکنانم در تمام 40 دقیقه مسابقه بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند ولی کمبود تجربه و نداشتن بازیکن خوب روی نیمکت باعث شد نتوانیم قدرتمان را به طور ثابت در طول مسابقه حفظ کنیم. برابر فرانسه نسبت به بازی‌های قبل اشتباهات کمتری داشتیم و این باعث شد اختلاف زیادی با آن‌ها پیدا نکنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: حالا که جام‌جهانی برای ما به پایان رسیده باید خوشحال باشیم. ما نسبت به قبل پیشرفت کردیم البته این را هم نباید فراموش کرد که در گروه خیلی سختی قرار داشتیم. از حمایت تماشاگران ایرانی نیز سپاسگزارم که ما را تنها نگذاشتند. وقتی عقب می‌افتادیم با حمایت هواداران بود که بازی برمی‌گشتیم و قدرتمان را نشان می‌دادیم. مطمئناً عملکرد خوب ما در اینجا نشان از پیشرفت ورزش در ایران است.

دیدگاه‌ها