کد خبر : 1170824 | 14 شهریور 1393 ساعت 18:12 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی امروز با ساراگوسا می‌بندد؟

مدیر ورزشی باشگاه ساراگوسا،"آنخل مارتین گونسالس "، دیروز اعلام کرده بود که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یک هافبک تهاجمی است تا پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شود.

شجاعی امروز با ساراگوسا می‌بندد؟
به گزارش "ورزش سه"، ساراگوسا که نهایتا نتوانست "چولی" بازیکن تیم بتیس را بصورت قرضی به خدمت بگیرد؛ در حال حاضر به شدت به دنبال امضای قرارداد با مسعود شجاعی است. از مسعود به عنوان جدی ترین گزینه ساراگوسا یاد می شود.بازیکنی که تا روز آخر نقل و انتقالات، در تیررس این باشگاه بود.

مسعود شجاعی در تاریخ 30 ژوئن امسال، قراردادش با باشگاه لاس پالماس به اتمام رسید و حاضر نشد تا قراردادش با این تیم را تمدید کند. وی در حال حاضر بازیکن آزاد است.

گونسالس شناخت بسیار خوبی از شجاعی دارد چرا که در دوران حضور این بازیکن در تیم اوساسونا، وی نیز در این تیم حضور داشت. مسعود همچنین پیشنهاد خوبی نیز از نومانسیا در جیب دارد و این دو باشگاه دسته دومی اسپانیا تنها گزینه های روی میز مسعود به حساب می آیند.

به گزارش "Elperiodeicodearagon"، قرار است که امروز نشستی بین نمایندگان شجاعی و مدیران ساراگوسا صورت بگیرد تا در مورد جزئیات پیشنهاد ساراگوسا مذاکره کنند.

باشگاه ساراگوسا در این تابستان 14 بازیکن را جذب کرده و به دنبال آخرین خرید تابستانی خود است. لازم به ذکر است که ساراگوسا به مانند بسیاری از باشگاه های دسته دومی اسپانیا، با محدویدت های مالی برای پرداخت حقوق روبروست.

دیدگاه‌ها