کد خبر : 1171015 | 15 شهریور 1393 ساعت 15:09 | 136.1K بازدید | 0 دیدگاه

از کریستیانو رونالدو گرفته تا رادامل فالکائو

ده نقل و انتقال گران‌قیمت خورخه مندس

بی تردید خورخه مندس را می توان سرشناس ترین وکیل در دنیای فوتبال دانست.

ده نقل و انتقال گران‌قیمت خورخه مندس
به گزارش "ورزش سه"، از کریستیانو رونالدو گرفته تا رادامل فالکائو، آنخل دی ماریا، جیمز رودریگز ، دیگو کاستا و حتی خوزه مورینیو همه و همه موکلان شرکتی به نام "جستیفوته" هستند، شرکتی به ریاست خورخه مندس که به نظر می‌رسد نامدارترین ستارگان دنیای فوتبال را تحت وکالت خود دارد.

مندس دو سال پیش در دبی مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان بهترین وکیل فوتبالی دنیا برگزیده شد. سال گذشته نیز مستندی به نام "مندس، سوپر ایجنت" در ارتباط با زندگی شخصی وی به اکران در آمد.

در این تابستان چهار تا از پر سر و صدا ترین نقل و انتقالات تابستانی را موکلان مندس تشکیل می دادند: آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو به منچستر یونایتد ، دیگو کاستا به چلسی و جیمز رودریگز به رئال مادرید.

دومین خرید گرانقیمت تابستانی (پس از انتقال سوارز به بارسا) توسط یکی از موکلان مندس یعنی جیمز رودریگز به ثبت رسید. آقای گل جام جهانی با مبلغ 75 میلیون یورو از موناکو راهی رئال مادرید شد تا شماره 10 این تیم را به تن کند. او پیش از این با انتقال 96 میلیونی کریستیانو رونالدو از منچستر به رئال، نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود. کوئنت رائو و په په دیگر موکلان وی هستند که در رئال توپ می زنند.

مندس در این تابستان دو ستاره را نیز روانه منچستریونایتدکرد. انتقال 75 میلیونی دی ماریا از رئال به اولدترافورد و پیوستن فالکائو به صورت قرضی به شیاطین سرخ در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات از دیگر فعالیت های بزرگ ایجنت پرتغالی در این تابستان بودند.

البته مندس یک نقل و انتقال مهم دیگر را هم در این تابستان ترتیب داد. دیگو کاستا، مهاجم برزیلی – اسپانیایی با مبلغ 40 میلیون یورو اتلتیکو را به مقصد چلسی ترک کرد تا یک نقل و انتقال دیگر نیز به نام سرشناس ترین وکیل فوتبالی کره زمین رقم بخورد.

ده نقل و انتقال گرانقیمت مندس بدین شرح هستند:

1- کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به رئال مادرید ، 96 میلیون یورو
2- جیمز رودریگز از موناکو به رئال مادرید، 75 میلیون یورو
3- آنخل دی ماریا از رئال مادرید به منچستریونایتد، 75 میلیون یورو
4- رادامل فالکائو از اتلتیکومادرید به موناکو، 60 میلیون یورو
5- جیمز رودریگز از پورتو به موناکو، 45 میلیون یورو
6- رادامل فالکائو از پورتو به اتلتیکومادرید، 40 میلیون یورو
7- دیگو کاستا از اتلتیکومادرید به چلسی، 40 میلیون یورو
8- الیاکیم مانگالا از پورتو به منچسترسیتی، 40 میلیون یورو
9- اندرسون از پورتو به منچستریونایتد، 32 میلیون یورو
10- په په از پورتو به رئال مادرید، 30 میلیون یورو

دیدگاه‌ها