کد خبر : 1171216 | 16 شهریور 1393 ساعت 16:23 | 124.2K بازدید | 0 دیدگاه

جاسمیان: نباید با 6 گل استقلال را تحقیر کنیم

پیشکسوت پرسپولیس که در جشن امروز پرسپولیس شرکت کرده بود ، اصلا از شرایط فعلی تیم محبوبش راضی نیست.او در مصاحبه با ورزش سه از برگزاری جشن 6 تایی ها هم انتقاد میکند.

جاسمیان: نباید با 6 گل استقلال را تحقیر کنیم
حمید جاسمیان در گفتگو با "ورزش سه" گفت: امروز جشنی را به خاطر بازی معروف 6 تایی گرفته بودند که جشن خیلی خوبی بود و پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع شدند که اتفاق خوبی بود ولی من با اینگونه جشن ها موافق نیستم.آن بازی تمام شده و رفته و نباید به خاطر آن بازی استقلالی ها را تحقیر کنیم. آن روز استقلال خوب نبود و 6 گل خورد ولی الان باید دید که آنها کجایند و پرسپولیس کجاست.

فقط به پول تعصب دارند

آن زمان ما به پرسپولیس تعصب داشتیم و بدون دریافت یک ریال برای این تیم بازی کردیم وافتخارم این است که اولین کاپیتان پرسپولیس هستم ولی حالا آنهایی که میگویند به پرسپولیس تعصب داریم آیا حاضرند مجانی برای این تیم بازی کنند؟ آنها فقط به پول تعصب دارند نه به پرسپولیس. اگر راست میگویند مجانی برای پرسپولیس بازی کنند.

دایی فقط خودش را قبول دارد

شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست و سرمربی این تیم هیچکس را به جز خودش قبول ندارد وفقط منم منم میکند. فوتبال همفکری میخواهد و باید برای موفق شدن مشورت کرد ولی این آقا کمیته فنی را منحل کرده و خودرایی او به تیم ضربه زده. به جای جواب دادن به پیشکسوتان جواب خودت را بده. پرخاشگری و محرومیت صادقیان هم تقصیر دایی است که روحیه پرخشگری را در تیم جا انداخته. بازیکنان از او این پرخاشگری را یاد میگیرند.

تغییر و تحول لازم ایست

به نظر من کادر فنی پرسپولیس باید تغییر کند. آقایان شاهکار کرده اند با مربیگریشان. نمیدانم چرا محمد نوری را که انقدر خوب داشت بازی میکرد را بیرون کشید و با تعویض های اشتباهش باعث باخت به تراکتور شد.

پولادی به من گفت طلبم را بدهند، برمیگردم

مهرداد پولادی چند روز پیش با من صحبت کرد و گفت 180 میلیون از پرسپولیس طلبکارم و اگر طلبم را بدهند به این تیم برمیگردم. نمیدانم چرا مسئولان طلبش را نمیدهند. همه بازیکنان پرسپولیس به دلیل نگرفتن پولشان دلسرد هستند.

دیدگاه‌ها