کد خبر : 1171317 | 17 شهریور 1393 ساعت 12:13 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: از دایی دلخورم اما برایش گل می‌برم

دروازه بان سابق پرسپولیس از انگیزه‌های زیادی برخوردار است تا در بازی روز جمعه شایستگی هایش را به علی دایی ثابت کند، دروازه بانی که اعتقاد داشت با او برخورد خوبی نشد و تا آخرین لحظات نقل و انتقالات نمی دانست باید بماند یا تیم دیگری را انتخاب کند.

محمدی: از دایی دلخورم اما برایش گل می‌برم
رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" ابتدا در مورد نیمکت نشینی اش در بازی مقابل استقلال گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم هر بازیکنی از نیمکت نشینی دلخور می شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما 2 بازی حساس مقابل استقلال و پرسپولیس داشته و داریم و دوست ندارم در این مقطع حرفی بزنم که به صلاح تیم نباشد.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا مقابل تیم سابقش به میدان می رود یا نه بیان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست و نمی دانم که روز جمعه بازی می کنم یا نه اما امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم به جایگاه خود در جدول رده بندی سروسامانی بدهیم. پرسپولیس تیم بسیار بزرگ و با شخصیتی است که با توجه به وضعیتی که دارد در زمین خود فقط و فقط به پیروزی فکر می کند. اما مطمئن باشید که برخلاف پیش بینی ها ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و حرف های زیادی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت.

دروازه بان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از دایی دلخور است و اینکه روزجمعه از او رخصت خواهد گرفت یا نه بیان کرد: بله، بی شک روز جمعه به سمت نیمکت پرسپولیس خواهم رفت و از علی دایی رخصت خواهم گرفت. به هر حال او سرمربی من بوده و یکی از چهره های بزرگ فوتبال ایران است اما اینکه از او دلخورم یا نه را باید اینطور جواب دهم که فصل گذشته می توانستند رفتار مناسب تر و بهتری با من داشته باشند تا چند روز قبل از پایان نقل و انتقالات به من می گفتند که منتظر باش چرا که در لیست دایی هستی، اما هر چه گذشت خبری نشد و من را تا روزهای آخر همچنان منتظر نگه داشتند.

محمدی افزود من 2 فصل بسیار خوب را در پرسپولیس گذراندم و از هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی دارم هوادارنی که بی شک بی نظریند و در فوتبال ایران کمتر مثل آنها وجود دارد. اما توقع من از علی دایی به عنوان چهره شاخص، دنیا دیده و حرفه ای چیز دیگری بود؛ اینکه خود دایی با من صحبت کند و بگوید ظرف 48 ساعت من را از وضعیت من را مشخص می کند اما تا روزهای آخر نقل و انتقالات نه خبری داده شود و نه پاسخ تماس هایم را بدهند فکر نمی کنم چندان حرفه ای باشد.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توان این را دارد که در تهران در مقابل پرسپولیس یک امتیاز بگیرد بیان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هرگز نمی‌توان با قطعیت آن را پیش‌بینی کرد اما مطمئن باشید پیش بینی‌هایی که در مورد پیروزی پرسپولیس با تعداد گل‌های بالا را می‌کنند چندان درست نیست و تیم نفت مسجدسلیمان همانطور که گفتم اصلا و ابدا حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.

دیدگاه‌ها